Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IXUS 400... waar ???...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• IXUS 400... waar ???...

Ik wou me graag en IXUS 400 aanschaffen en ben op zoek naar een shop in Belgie (of evt. Z. Nederland) waar men die tegen een aanneembare prijs kan vinden?
    In Duitsland wordt hij al wel op VELE plaatsen aangeboden beneden de €500 inkl.BTW (kijk via: www.hardwareschotte.de), maar ik verkies hem toch maar hier te kopen (garantie, service, handleiding,...)
    Wie heeft een goeie tip?

Hartelijk bedankt bij voorbaat!

Bij Photohal staat hij 699 Euro...
    Ik denk dat Duitsland je 200 Euro voordeel opleverd.
    Als ik hem koop.. Waar ik sterk aan denk, als tweede camera naast m'n Oly, haal ik hem toch wel in Duitsland.
    Voor die 200 euro, die je uitspaart, kan je de diesel, restaurant in Duitsland en een kleedje voor de vrouw kopen.

Comment

Ik zou toch nog eens goed nadenken over de aankoop van de ixus 400, die heeft nml te kampen met een lensprobleem.
      Had er zelf 1 gekocht, toestel kwam aan batterij erin + cf kaartje
      en pech had ik e18 errorcode met als gevolg dat het toestel naar canon gestuurd kon worden terwijl het nog nooit had gewerkt.
      En Canon kennende met reparatietijden.
      doe zelf maar eens een search op google naar error e18, ge zult versteld staan.

Als je hem toch wil kopen, evt onder rembours
      www.webvoordelig.nl
      Vinny
      Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Oei... nu doe je me twijfelen...
        ik dacht dat Canon een goed product had... tja...

Comment

opteer dan liever voor de v3, heb die ook gehad en was daar zeer tevreden van. Minpunt vond ik echter de 2x opt.zoom.
          Vinny

Comment

Ik zou zo klein mogelijk willen met zo groot mogelijke zoom... en liefst iets met compact flash kaartjes...
            Ik dacht aan de Canon 400 omdat die er goed uitziet. Maar ik heb hem nog niet vastgehad.
            En op Duitse sites staat hij aan 475 euro...
            Ik wil iets hebben als tweede kleine cam naast mijn E-20.
            Een ding om altijd op zak te hebben.
            Maar als je zegt dat die Canon 400 problemen heeft...

Comment

Meer info over e18 error/reparatie
              http://www.ixus-world.de/index.htm?tips/repair_guide/e18_01.htm
              Vinny

Comment

Een collega van me heeft hem een goeie twee weken (in België) gekocht en is er wreed content van. Hij kwam van de v1.
                De usercomments op dpreview lijken me toch ook overwegend positief.

Comment

Een collega van me heeft hem een goeie twee weken (in België) gekocht en is er wreed content van. Hij kwam van de v1.
                  De usercomments op dpreview lijken me toch ook overwegend positief.

Comment

Working...
                  X