Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Kan je bij een Nikon D80 makkelijk zien hoeveel clicks er reeds gemaakt werden? Kan dit veranderd worden door een tweedehandsverkoper? Tussen haakjes, ik heb de handleiding niet, dus daar kan ik niet naar kijken.
Kan je bij een Nikon D80 makkelijk zien hoeveel clicks er reeds gemaakt werden? Kan dit veranderd worden door een tweedehandsverkoper? Tussen haakjes, ik heb de handleiding niet, dus daar kan ik niet naar kijken.
Raf
Staat ook niet in de handleiding.
Doe even hier een zoekslag op BD en je zult de oplossing vinden.
Met de programma's van Opanda of Kuso kan je dat zien. Ook al stel ik me de vraag waar dat ergens staat. Gisteren beiden gedownloaded ( is toch freeware ) en geinstalleerd, maar ik zie zo ook nergens staan hoeveel of de hoeveelste clicks mijn 40 D produceerde
Comment