Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal clicks D80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aantal clicks D80

Kan je bij een Nikon D80 makkelijk zien hoeveel clicks er reeds gemaakt werden? Kan dit veranderd worden door een tweedehandsverkoper? Tussen haakjes, ik heb de handleiding niet, dus daar kan ik niet naar kijken.

Raf

Re: Aantal clicks D80

Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk bericht
    Kan je bij een Nikon D80 makkelijk zien hoeveel clicks er reeds gemaakt werden? Kan dit veranderd worden door een tweedehandsverkoper? Tussen haakjes, ik heb de handleiding niet, dus daar kan ik niet naar kijken.

Raf
    Staat ook niet in de handleiding.
    Doe even hier een zoekslag op BD en je zult de oplossing vinden.

mvg
    Antoine

Comment

Ik heb al een zoekslag gedaan maar vind het niet. Daarom dan ook mijn vraag!

Raf

Comment

Met de programma's van Opanda of Kuso kan je dat zien. Ook al stel ik me de vraag waar dat ergens staat. Gisteren beiden gedownloaded ( is toch freeware ) en geinstalleerd, maar ik zie zo ook nergens staan hoeveel of de hoeveelste clicks mijn 40 D produceerde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk bericht
          Ik heb al een zoekslag gedaan maar vind het niet. Daarom dan ook mijn vraag!

Raf

Wat dacht je hiervan.

Misschien een stomme vraag maar waar kan ik het aantal kliks terugvinden? Want het kan toch ook gereset worden dat hij vanaf nul terug start? Killerke

gewoon gezocht op "aantal kliks".
          mvg
          Antoine

Comment

Working...
          X