Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het overbrengen van mijn foto's van mijn toestel D70s naar de computer duurt eigenlijk zeer lang. Bij mijn D50 verloopt dit zeer vlot.
Wat is hier het probleem?
Het gaat hier wel degelijk om de D70s en niet om de D70.
Raf
... en het gaat hier wel degelijk om een tragere USB aansluiting, zoals de vorige poster zei ("Full speed" versus "Hi Speed" - een enorm verschil). Een kaartlezer (of een andere camera ) helpt.
Voor de rest gewoon een in of externe cardreader gebruiken.
Inderdaad, en ondertussen een tas koffie of een frisse pint nemen en niet met de klok naast je pc staan om te timen hoelang het duurt voor je beelden geïmporteerd zijn
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Comment