Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

    ik denk wel dat het handig is voor reisfotografie ( moet je niet met grote tassen sleuren)
    maar is er al wat meer bekent?

    MVG,
    Jeroen
    Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
    JVG Pictures -- flickr

    Comment


    • #92
      Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

      Comment


      • #93
        Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

        Is een knutselwerkje , nep dus....

        Comment


        • #94
          Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

          die olympus is nu al een bridge met verwisselbare lenzen, nu gaan ze hun sensor NOG kleiner maken

          compactje met verwisselbare lenzen

          wss eindigt dit in een gsm met verwisselbare lenzen
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #95
            Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
            die olympus is nu al een bridge met verwisselbare lenzen, nu gaan ze hun sensor NOG kleiner maken
            Dan heb je toch niet goed gelezen. De sensor blijft exact dezelfde...
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • #96
              Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
              Dan heb je toch niet goed gelezen. De sensor blijft exact dezelfde...
              Heu heb je die bron waarna ik vroeg al eens opgesnord
              Ik ben op zoek naar een MB-20.

              Comment


              • #97
                Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
                Heu heb je die bron waarna ik vroeg al eens opgesnord
                De press-release, waar #1 naartoe verwijst, zegt het al:

                The Micro Four Thirds system uses the same sensor size (18 x 13.5 mm) but allows slimmer cameras by removing the mirror box and optical viewfinder.
                pixelpusher

                Comment


                • #98
                  Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  De press-release, waar #1 naartoe verwijst, zegt het al:
                  Dat wist ik. Ik doel hier op.

                  Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                  Om je effe wakker te schudden: Olympus is op de DSLR speler wereldwijd nog steeds nummer drie met een grotere omzet dan nrs 4 (Sony) en 5 (Pentax) samen. Ik zou zeggen, voor een speler die sinds de jaren '90 *geen* reflexcamera's meer ontwikkelde, doen ze het nog zo slecht niet...
                  Ik had Mark al drie keer gevraagd hoe hij hier eigenlijk bij komt....
                  Last edited by Kiekvogel; 18 augustus 2008, 12:40.
                  Ik ben op zoek naar een MB-20.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                    Ben nog zoekende...
                    http://www.digifotofreak.nl

                    Comment


                    • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                      Ben nog zoekende...
                      Daar horen we dus waarschijnlijk nooit meer wat van
                      Ik ben op zoek naar een MB-20.

                      Comment


                      • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
                        Daar horen we dus waarschijnlijk nooit meer wat van
                        Ik begrijp je standpunt niet. Wil je nu beweren dat DPreview het aan het verkeerde eind heeft? Nochtans nemen ze gewoon de press-release van Olympus over, hoor.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          Ik begrijp je standpunt niet. Wil je nu beweren dat DPreview het aan het verkeerde eind heeft? Nochtans nemen ze gewoon de press-release van Olympus over, hoor.

                          Dave
                          Kwestie van goed lezen Dave. Het ging erom dat Marc in dit draadje zei dat Olympus meer DSLR's verkoopt dan Pentax en Sony tezamen. Ik vraag Marc om dat te onderbouwen met een bron. Ik heb toch zo'n vermoeden dat hij dat niet kan onderbouwen. Vandaar mijn laatste opmerking.
                          Ik ben op zoek naar een MB-20.

                          Comment


                          • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
                            Kwestie van goed lezen Dave. Het ging erom dat Marc in dit draadje zei dat Olympus meer DSLR's verkoopt dan Pentax en Sony tezamen. Ik vraag Marc om dat te onderbouwen met een bron. Ik heb toch zo'n vermoeden dat hij dat niet kan onderbouwen. Vandaar mijn laatste opmerking.
                            Dan moet je duidelijker leren quoten. Je plaatst een quote waarin je aanhaalt dat MarcFoto aangeeft dat de sensor dezelfde blijft, in antwoord op een opmerking van parakiet.

                            Als je 't dan in je feitelijke post over iets anders hebt, vergeef me dan dat ik daarover gelezen heb.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Dan moet je duidelijker leren quoten. Je plaatst een quote waarin je aanhaalt dat MarcFoto aangeeft dat de sensor dezelfde blijft, in antwoord op een opmerking van parakiet.

                              Als je 't dan in je feitelijke post over iets anders hebt, vergeef me dan dat ik daarover gelezen heb.

                              Dave
                              Kiekvogel heeft wel degelijk duidelijk gequoted.
                              Je moet maar eens terug naar pag 1 en 2 gaan!!! Ik heb nog gereageerd op het feit dat kiekvogel wel met cijfers kwam(in tegenstelling van Marc) alleen waren het het wel vrij oude cijfers. Ik heb er aangehaald die recenter waren(dankzij forumlid Kevlar)
                              Het is wel begrijpelijk als je midden in een draad komt dat er verwarring ontstaat maar als je van het begin leest, dan is het toch duidelijk.
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment


                              • Re: Olympus/Panasonic kondigen micro Four-Thirds aan.

                                Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                                Het is wel begrijpelijk als je midden in een draad komt dat er verwarring ontstaat maar als je van het begin leest, dan is het toch duidelijk.
                                Pfff. Dat hij dan die quote over die sensorgrootte weglaat. Dit draadje duurt nu al 4 pagina's lang. Kan ik toch niet blijven bijhouden wie op een antwoord van wie wacht??

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X