Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stul LCD scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stul LCD scherm

    Mijn dochter haar LCD sherm van haar "Kodak C713" is stuk,
    als je het toestel aan zet wordt het nog wel verlicht maar met enkele grote barsten op. ( van buitenaf niet voelbaar )
    Kan er me iemand vertellen of je zo'n scherm kunt laten vervangen en waar ze dat dan wel doen. Het toestel is slecht 6 maand oud, op garantie moet ik niet rekenen, de herstellingsdienst zal zeggen dat het gevallen is.
    Hier zijn we echter niet zeker van maar is moeilijk te bewijzen.

    Alvast bedankt voor de suggesties.

    met vriendelijke groeten.

  • #2
    Re: stuk LCD scherm

    Mijn dochter haar LCD sherm van haar "Kodak C713" is stuk,
    als je het toestel aan zet wordt het nog wel verlicht maar met enkele grote barsten op. ( van buitenaf niet voelbaar )
    Kan er me iemand vertellen of je zo'n scherm kunt laten vervangen en waar ze dat dan wel doen. Het toestel is slecht 6 maand oud, op garantie moet ik niet rekenen, de herstellingsdienst zal zeggen dat het gevallen is.
    Hier zijn we echter niet zeker van maar is moeilijk te bewijzen.

    Alvast bedankt voor de suggesties.

    met vriendelijke groeten.

    Comment


    • #3
      Re: stul LCD scherm

      Als je terug gaat naar de winkel waar die camera gekocht is, dan kunnen ze daar meestal meteen zeggen hoeveel de reparatie zal kosten.
      Bijna alle reparaties gebeuren tegen een forfetaire kostprijs, behalve als er teveel onderdelen tegelijk stuk zijn. In dat geval word je normaalgezien verwittigd en kan je kiezen of je toch nog meer wil uitgeven voor de reparatie.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X