Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G1/G2/G3/G5 Gebruikers ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

G2 gebruiker sinds mei 2002 - nu G5 gebruiker.
    De G-reeks is prachtig. De toestellen zijn tot veel meer in staat dan ik de baas kan...

Groetjes
    Rohalt
    Chappie

Comment

Bedankt voor alle reply tot nu toe al.
      Keep 'em coming.
      Gallery's ?

Comment

Pierewiet: ik woon in klemskerke.. heb geen zien liggen jammer genoeg

Comment

G3 gebruiker sinds 2 maanden en zéér content van dat toestelleke; alleen de batterijindicator werkt niet goed vind ik. De batterij is altijd vol op het schermpke en dan ineens springt het op rood dat ze bijna leeg is en 3 foto's later valt het toestel uit. da vind ik er wel klote aan.
          CANON G3 - 2x 256MB CF Transcend + 32MB CF Canon - Lowepro D-Res 25AW tas

Comment

heb ook ne G3. Fijn toestel maar moet nog veel leren.
            Vinnie

Comment

Originally posted by †DreW†
              G3 gebruiker sinds 2 maanden en zéér content van dat toestelleke; alleen de batterijindicator werkt niet goed vind ik. De batterij is altijd vol op het schermpke en dan ineens springt het op rood dat ze bijna leeg is en 3 foto's later valt het toestel uit. da vind ik er wel klote aan.
              Dat heb ik ook ondervonden en da's inderdaad niet zo fraai. Gelukkig heb ik 2 batterijen.
              Cypho
              Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

ook sinds juni een happy G3 gebruiker

Comment

Ik heb sinds November 2002 een Canon G2. Een hele goede camera inderdaad. Hoop mogelijkheden, dus ook nog een hoop te leren. Ik ben sindsdien aan het verdiepen in fotografie. Eind April een conversiestuk gekocht om filters op mijn camera te plaatsen. Gelijk polarisatiefilter gekocht..voor de mooie blauwe lucht kleur.
                  Trouwens, is het nou mogelijk om een andere lens op dat conversie stuk te zetten. Dat 1.5x (tele) opzetstuk vind ik namelijk te weinig. Ben bang dat het niet kan, aangezien er problemen kunnen optreden met te weinig licht, lijkt mij. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga binnenkort hoop ik beginnen met mijn site, zodat ik jullie wat kan laten zien van mijn probeersels.

Comment

@Noize : bekijk dit eens
                    Protect your website from third-party script attacks with c/side. Monitor, secure, and optimize client-side JavaScript to prevent data breaches and ensure PCI DSS compliance.
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Originally posted by Wunjo
                      @Noize : bekijk dit eens
                      Protect your website from third-party script attacks with c/side. Monitor, secure, and optimize client-side JavaScript to prevent data breaches and ensure PCI DSS compliance.

Hé perfect, dit zijn dus de mogelijkheden om mijn camera mee uit te breiden. Hmmm wel jammer dat ik er geen lensobjectief op kan zetten. Dat wordt dus in de toekomst een SLR van Canon Maar eerst ervaring op doen met deze camera. Zit wel interessante lenzen tussen. In ieder geval gebookmarked.

Bedankt!

Comment

Sinds een drietal weken een G3 in mijn bezit
                        Nog heel wat te leren. Plaatjes worden nu meestal nog in auto geschoten. De duitstalige handleiding en mijn mindere ervaring met fotografie maakt dat alles wat trager verloopt...maar het lukt wel.
                        Vooral dankzij heel wat nuttige tips uit dit forum.

Comment

Originally posted by †DreW†
                          ...De batterij is altijd vol op het schermpke en dan ineens springt het op rood dat ze bijna leeg is en 3 foto's later valt het toestel uit...
                          Sinds maart G3 gebruiker. De batterij gaat wel heel lang mee. Is bij mij nog niet leeg geweest. Ik vul ze van tijd bij als ik eraan denk. Een voordeel is wel dat ze kan worden bijgevuld voor dat ze helemaal leeg is.
                          Groeten van lucalfred.

Comment

Ongetwijfeld zijn er weer nieuwe G3 gebruikers bijgekomen.
                            Niet schuchter zijn. Meldt u hier aan

Comment

voor mij sinds een jaartje G2 gebruiker
                              Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

Comment

Happy G3 user vanaf half mei. Nog in test fase
                                Digital: Canon G3 - TCON-17
                                Analog: Nikon F801s - Nikon FM2

Comment

Working...
                                X