Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cf kaart verzamelmap!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cf kaart verzamelmap!

    Een vraagje,het aantal Cf kaarten is fors toegenomen en ik ben nu op zoek naar een map of verzamel box of hoe je het ook noemmt.
    Al die losse doosjes is niet echt handig en ik zoek dus iets makkelijks om ze in op te slaan er moeten er 6 of 8 in kunnen.
    In Nederland te koop of via Internet.

    Bij voorbaat dank

    Omega
    {Canon Powershot S30}
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

  • #2
    Er bestaan van die A4-bladeren of mapjes voor visitekaartjes in te steken. Ik weet niet waar je ze gaat vinden in Nederland. Hier in België vind je ze wel in den AVA ofzo (papierwinkel). Volgens mij is dit een gepast maatje voor je CF. Laat je eens iets eten als je het gevonden hebt aub ?

    Greetz,

    Garfield007
    Garfield007 **BD0188BE**
    Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

    Comment


    • #3
      er bestaan wel degelijk van die verzamelmappen, ik heb er een gezien op www.bartok.be ,onder 'digitale foto'.
      Ik veronderstel dat je die in nederland bij de betere fotograaf ook vindt.


      mvg

      Wes

      Comment


      • #4
        Wesley,
        Ik ben in Nederland al naar diverse winkels geweest maar geen resultaat [er zijn er natuurlijk wel,moet ze alleen vinden!]
        Zoals bij Bartok is wat ik ongeveer bedoel, over 5 weken ben ik op vakantie in Noorbeek[limburg]toch maar even de grens over.

        In ieder geval hartelijk dank voor de tip.

        Omega,
        [Canon Powershot S30]


        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment

        Working...
        X