Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas voor camera EN laptop ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas voor camera EN laptop ?

    Hallo,

    Met mijn nieuwe materiaal, en daar ik geregeld het vliegtuig neem (weet je wel: slechts 1 stuk handbagage) ben ik op zoek naar een fototas / rugzak waar ik tevens ook mijn laptop in kwijt kan.
    Ik zou in de tas moeten krijgen: S2 + 3 lenzen waaronder een 80-200 2.8 + flash 54MZ3 + Imagetank + GP batterijlader + laptop met lader.

    Ik ben natuurlijk al de sites van Lowepro en Tamrac gaan afgrazen en mijn keuze zou uitkomen op een Stealth Reporter 650 AW of Stealth AW Trekker (lijkt mij beste prijs / kwaliteitsverhouding). De Tamrac tassen zijn misschien nog beter, maar daar viel ik werkelijk achterover van de prijs. Boink.

    Omdat natuurlijk de keuze van tassen niet ophoudt bij deze 2 merken vraag ik jullie:
    Iemand ervaringen ?
    Iemand alternatieven ?

    Jullie input wordt, zoals steeds, bijzonder op prijs gesteld.
    Saluti,

    Pascal

  • #2
    Originally posted by pascal
    Hallo,

    Met mijn nieuwe materiaal, en daar ik geregeld het vliegtuig neem (weet je wel: slechts 1 stuk handbagage) ben ik op zoek naar een fototas / rugzak waar ik tevens ook mijn laptop in kwijt kan.
    Ik zou in de tas moeten krijgen: S2 + 3 lenzen waaronder een 80-200 2.8 + flash 54MZ3 + Imagetank + GP batterijlader + laptop met lader.

    Ik ben natuurlijk al de sites van Lowepro en Tamrac gaan afgrazen en mijn keuze zou uitkomen op een Stealth Reporter 650 AW of Stealth AW Trekker (lijkt mij beste prijs / kwaliteitsverhouding). De Tamrac tassen zijn misschien nog beter, maar daar viel ik werkelijk achterover van de prijs. Boink.

    Omdat natuurlijk de keuze van tassen niet ophoudt bij deze 2 merken vraag ik jullie:
    Iemand ervaringen ?
    Iemand alternatieven ?

    Jullie input wordt, zoals steeds, bijzonder op prijs gesteld.
    Zou je eens de linken willen doorsturen waar je die tassen gevonden hebt op het net, ik ben nl. ook op zoek naar een tas...
    Lot to learn... Much to gain

    Comment


    • #3
      ik denk dat zo'n tas wel bestaat maar ik vrees dat je boven de toegelaten grootte zal uitkomen, normaal gezien doen ze niet moeilijk, maar als ze moeilijk doen stat je daar dan wel
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cupidooleke

        Zou je eens de linken willen doorsturen waar je die tassen gevonden hebt op het net, ik ben nl. ook op zoek naar een tas...
        http://www.lowepro.com/pages/series/stealth/stealth650.htm
        http://www.lowepro.com/pages/series/stealth/stealth.htm

        Zie ook de links page op de BD homepage.
        Saluti,

        Pascal

        Comment


        • #5
          Ik denk persoonlijk dat de Stealth Aw II de beste zou zijn is denk ik iets rond de € 250en heeft alles nodig voor wat je hem zou gebruiken...

          Hier zijn er nog een paar reviews:


          Mathieu

          Comment


          • #6
            Hoi pascal,

            Tamrac 759 Photo and Computer backpack.

            En ja de prijs is wel even schrikken, maar de kwaliteit is echt top en je kan er zeker in kwijt wat je aangeeft.

            kamera express E 299,-- inclusief BTW. ;-(

            Vorige herfst naar Sicilie zat er zo'n 14kg in, wil niet zeggen, dat je er na een paar uur nog steeds niet van merkt, maar het is doenlijk.


            Originally posted by pascal
            Hallo,

            Met mijn nieuwe materiaal, en daar ik geregeld het vliegtuig neem (weet je wel: slechts 1 stuk handbagage) ben ik op zoek naar een fototas / rugzak waar ik tevens ook mijn laptop in kwijt kan.
            Ik zou in de tas moeten krijgen: S2 + 3 lenzen waaronder een 80-200 2.8 + flash 54MZ3 + Imagetank + GP batterijlader + laptop met lader.

            Ik ben natuurlijk al de sites van Lowepro en Tamrac gaan afgrazen en mijn keuze zou uitkomen op een Stealth Reporter 650 AW of Stealth AW Trekker (lijkt mij beste prijs / kwaliteitsverhouding). De Tamrac tassen zijn misschien nog beter, maar daar viel ik werkelijk achterover van de prijs. Boink.

            Omdat natuurlijk de keuze van tassen niet ophoudt bij deze 2 merken vraag ik jullie:
            Iemand ervaringen ?
            Iemand alternatieven ?

            Jullie input wordt, zoals steeds, bijzonder op prijs gesteld.

            Comment


            • #7
              Hallo Jacques,

              Bedankt voor de info.
              Had die Tamrac 759 ook al in gedachten gehad, doch die stond bij de zaak waar ik normaal mijn spullen koop bijna €100 duurder geprijsd.

              Jouw info brengt hem weer in the game.
              Saluti,

              Pascal

              Comment


              • #8
                Hoi Pascal,

                Ze willen niet naar Belgie versturen, maar laat mij maar wat weten, dan kijken we wel hoe daar overheen te komen is.

                Tas is werkelijk subliem en bij het reisje naar Sicilie, maakte niemand een probleem, dat die tot mijn 'handbagage' behoorde.

                Vond het zelf best wel een hele investering, maar ben blij, dat ik daar over heen ben gestapt,

                jacques.

                Comment

                Working...
                X