Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Lowepro Nature Trekker AW II?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaringen met Lowepro Nature Trekker AW II?

Hallo,

Ik ga me binnenkort een Lowepro rugzak aanschaffen voor mijn materiaal. Nu twijfel ik wel want de prijzen zijn niet mals. Ik zou graag de nieuwe Lowepro Nature Trekker AW II aankopen, maar kan negens een winkel vinden die zo'n model op stock heeft zodat ik toch eerst eens kan passen of die goed zit. Ik vraag me af of die niet té groot zal zijn. Een alternatieve oplossing zou voor mij een Mini Trekker zijn, kleiner en lichter, maar ook zonder het draagsysteem van de AW II en vermits ik soms al zo'n last van de rug heb...

Heeft er iemand ervaringen met dit nieuwe AW II model of het vorige model?

Bedankt.

De mini-trekker heb ik afgelopen weekend zien liggen bij AS Adventure in Zaventem. Ziet er knap stevig uit maart wel prijzig ( +/- 150 € ).Ziet er trouwens al vrij groot uit !

Ben zelf ook aan het twijfelen maar bij mij moet er een canon G3 en een Sony videocamera in kunnen met bijhorende accesoires voor de vakantie.

De nature Trekker AW II hadden ze niet !
    Vinnie

Comment

Hoi,

Hangt natuurlijk af van welk type camera je hebt. Ik heb zelf de mini-trekker en moet zeggen dat deze van prima kwaliteit is en perfekt op de rug past. Je zou haast vergeten dat je hem bij hebt... Voor mij is hij zeker ruim genoeg. Er steekt bij mij een CP5700 met batterygrip, telelens, Metz 54 flash en ekele filters in en heb nog veel plaats over.
      Zelf heb ik 130€ betaald (in Belgie).

Originally posted by Serge_VC
      Hallo,

Ik ga me binnenkort een Lowepro rugzak aanschaffen voor mijn materiaal. Nu twijfel ik wel want de prijzen zijn niet mals. Ik zou graag de nieuwe Lowepro Nature Trekker AW II aankopen, maar kan negens een winkel vinden die zo'n model op stock heeft zodat ik toch eerst eens kan passen of die goed zit. Ik vraag me af of die niet té groot zal zijn. Een alternatieve oplossing zou voor mij een Mini Trekker zijn, kleiner en lichter, maar ook zonder het draagsysteem van de AW II en vermits ik soms al zo'n last van de rug heb...

Heeft er iemand ervaringen met dit nieuwe AW II model of het vorige model?

Bedankt.
      Groeten,
      Bert

Comment

Serge,

ik heb een Nature Trekker AW en ben er zeer tevreden over. Was ook eerst van plan om de Minitrekker te kopen maar die was toch een beetje te klein voor wat ik allemaal had of van plan was te kopen. En ik heb nu al bijna plaatsproblemen (hahaha).

De minitrekker kwam op ongeveer 110 EUR denk ik en daar ik zo verschoten was van de lage prijs heb ik gevraagd of ze een Naturetrekker hadden en hoeveel die dan moest kosten ... ik weet niet meer exact maar het was iets van een 9500 Bef als ik me goed herinner. Prijzen onder voorbehoud natuurlijk.

Adres:
        DE GREEF

Acht Eeuwenlaan 3
        2650 Edegem
        Tel.: 03 457 57 45

mijn rugzak:

Als je naar de haven safari komt kan je hem eens aanhangen als je wil (maar niet mee gaan lopen natuurlijk).

mvg,
        Giant Pat
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

Comment

Giant Pat,
          hoe zit het met de afstand tussen je rug en de rugzak - kwestie van niet te veel te zweten ?

Philip

Comment

Hoi,

Je zou er ook over kunnen denken om misschien 2e hands zo'n tas te kopen?
            Ik bezit de LowePro TrimTrekker en ben daar heel erg tevreden mee!
            (van die rugzak kun je ook een schoudertas maken!!! en is wat beter bestand tegen het dievengilde want je maakt hem niet zo makkelijk open) Deze heb ik voor een fractie van de nieuwprijs 2ehands op de kop kunnen tikken en was in uitmuntende staat.

Daarvoor had ik dus de MiniTrekker. Het probleem waar ik met die rugzak tegenaan liep was dat hij te klein werd voor mijn spullen. In het begin niet maar later toen ik wat lenzen bijkocht enzo werd het toch echt te krap.

Maar even voor de duidelijkheid. De Trimtrekker zit precies tussen de Nature AW II en de MiniTrekker in. Dat was voor mij ideaal, want ik wilde ook weer geen te grote (en dus te zware!!) rugzak.
            Dat statiefsysteem wat ook op de minitrekker zit alleen dan aan de voorzijde vind ik leuk maar niet echt pratisch en heb ik nooit gebruikt. Maar dat moet jezelf bepalen. Echter moet je ook wel weten dat er ook een losse statief uitbreiding is voor die rugzakken dus staar je daar niet blind op.

Comment

De mini trekker is bij Kamera Express in de aanbieding voor 99,= euro
              Be patient, good things come to those who wait!
              http://www.lamahi.com

Comment

Alvast bedankt voor de input. Ik denk er sterk aan de AW II aan te kopen vanwege al het materiaal dat ik meesleur (2 grote bodies, 4 lenzen, grote flash, filters, opslagmedium digitale foto's, film/dia rolletjes, plus nog wat ruimte voor andere spullen). Wat me enigszins tegenhoudt zijn het leeggewicht (zo'n 2,5 kg schijnt) en de prijs. In Nederland heb ik een on line winkel gevonden (www.geengeld.nl) die deze fototas aan 300 euro aanbiedt. Iemand al goedkoper gezien?

Serge

Comment

ikzelf heb dit bepaald model niet maar wel een lowepro, ben er zeer tevreden mee, goed en stevig gemaakt, zachte binnenbekleding en meer dan genoeg combinaties te maken voor de indeling, wees wel voorzichtig met die rugzakken voor diefstal
                  visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Working...
                  X