Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe compact voor het vrouwke!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe compact voor het vrouwke!!!

Hoi iedereen, daar ik mijn canon 450D al wat ben gewoon aan het geraken...ben ik van plan om mijn panasonic fz 18 te verkopen en ook onze oudere compact nml. Canon powershot a95...mijn vrouw wil eens iets nieuw en gebruiksvriendelijk...er moet wel een groothoek en redelijk wat zoom bij...

Dus ik had gedacht aan de panasonic DCM TZ5,

LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

is dit echt zo een goede compact als men erover zegt en schrijft? Zijn er mensen op dit forum die deze bezitten en de voor en nadelen kunnen zeggen!!! Ik hoor het graag.

Groeten Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Re: nieuwe compact voor het vrouwke!!!

Hallo,

Ik heb de oudere tz3 en cava. Ik vond de ricoh R7 beter. Weet niet hoe de tz5 het doet tegenover de r7 maar denk dat deze 2 de betere keuze zal zijn

groothoek en zoom en compact dat heb je met beide toestellen.
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Is compact, kan in mijn jeansbroek,maar is niet echt superklein .
      Kan je echt heel goed mee inzoomen. Heel gemakkelijke software.
      Megaklare scherpe foto's. Batterij gaat heel lang mee.
      Filmpjes zijn ook heel mooi.
      16-9 formaat foto's. Ervaring in het duister heb ik nog niet.
      Ben er heel tevreden mee.

Comment

Indien je breedhoek, 10X zoom, scherpe lens, gebruiksvriendelijk en compact in 1 toestel zoekt.
        Ja, dan is er de Panasonic TZ5.

Ik heb de Panasonic TZ5 gisteren naar de efteling mee genomen.
        Wat was het leuk om niet steeds je zware en dure spullen mee te moeten nemen voor wat snelle en leuke snapshots

Hiervoor had ik de Canon A720 IS, waarvan ik niet echt tevreden was.
        De nadelen die de Canon A720 heeft, zijn bij de Panasonic gelukkig niet aanwezig.

Mijn vrouw heeft al meer geslaagde foto's genomen met de Panasonic TZ5 dan voorheen

Dus, ik kan je de Panasonic TZ5 van harte aanbevelen
        Sony A7 mkIII
        Is all I need :-)

Comment

Zie mijn reactie in deze post:

http://forum.belgiumdigital.com/f9/o...ke-220936.html

TZ5 =

Comment

Ik zou nooit de FZ18 verkopen om dan een TZ5 te kopen. De FZ serie staat toch qua kwaliteit van de lens nog een trapje hoger dat de TZ reeks. En zo zwaar is de FZ18 toch ook niet ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ik zou nooit de FZ18 verkopen om dan een TZ5 te kopen. De FZ serie staat toch qua kwaliteit van de lens nog een trapje hoger dat de TZ reeks. En zo zwaar is de FZ18 toch ook niet ?
              Ik ga mijn Fz18 wel degelijk verkopen...bezit nu een canon 450D voor mijn eigen en mijn vrouw heeft op dit ogenblik een powershot a95 maar wil eens iets anders,heb voorgesteld om met de FZ18 te trekken...maar deze vind ze nog te groot...we zoeken eigenlijk nog iets goed compact voor bij mijn DSLR.

Want deze laatste kun je in sommige omstandigheden beter thuis laten.

Grtz Templar
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
              X