Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs van de D300 begint te zakken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs van de D300 begint te zakken

    De prijs van de D300 begint behoorlijk te zakken.
    Zag hem vandaag in NL staan voor 1329 euro en hier in Duitsland voor 1344 euro (met Nikon Europese garantie).
    Hoe zijn de prijzen in België momenteel.
    Voor de liefhebbers is dit overigens goed nieuws.
    mvg
    Antoine

  • #2
    Re: Prijs van de D300 begint te zakken

    Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
    De prijs van de D300 begint behoorlijk te zakken.
    Zag hem vandaag in NL staan voor 1329 euro en hier in Duitsland voor 1344 euro (met Nikon Europese garantie).
    Hoe zijn de prijzen in België momenteel.
    Voor de liefhebbers is dit overigens goed nieuws.
    mvg
    Antoine
    Ja,

    Je kan hem zelfs tweedehands voor €1400 kopen
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Prijs van de D300 begint te zakken

      Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
      Ja,

      Je kan hem zelfs tweedehands voor €1400 kopen

      Heb ik ook gezien.
      Misschien krijg ik nog 1200 euro voor de D200.
      mvg
      Antoine

      Comment


      • #4
        Re: Prijs van de D300 begint te zakken

        1359 euro bij het konijn.
        Nikon D7000 met batterijgrip,tokina 12-24 mm,sigma 17-70 mm f2.8,nikon 18-200 mm VR,Sigma DG 120 400 4.5 - 5.6 APO HSM ,nikon sb 600 , manfrotto 681b en nog allerhande kleine spullen.

        Comment


        • #5
          Re: Prijs van de D300 begint te zakken

          Proficiat dan voor al die ongeduldigen die een half jaar geleden nog €700,- meer betaald hebben.

          Comment


          • #6
            Re: Prijs van de D300 begint te zakken

            Oorspronkelijk geplaatst door rickske Bekijk bericht
            1359 euro bij het konijn.
            Mijn konijn zegt : vanaf 1448,95

            @Binnenuit:
            Ik heb mijne begin december(7 maanden geleden) €1595 betaald, dus ±€250 meer en geen €700!!!
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: Prijs van de D300 begint te zakken

              Eventjes D3: deze prijs al gezien?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                Op ebay uit de UK dus geen invoerrechten of andere narigheid: 1070 euro
                inclusief verzendkosten.
                groet, Rik

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                  Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  Eventjes D3: deze prijs al gezien?
                  vergeet niet dat die firma uit Australie (ofzoiets) verstuurd. dus vergeet geen invoer en btw bij te rekenen. de prijs inkoop in belgie is toch ook iets van 3k, zonder btw ?
                  www.loft6.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                    Oorspronkelijk geplaatst door rik6230 Bekijk bericht
                    Op ebay uit de UK dus geen invoerrechten of andere narigheid: 1070 euro
                    inclusief verzendkosten.
                    1050 euro's voor Refurbished, geen nieuwe... zonder verzendkosten. dus voor goeie 1120 euro kunt ge ene hier krijgen.
                    www.loft6.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                      Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                      vergeet niet dat die firma uit Australie (ofzoiets) verstuurd. dus vergeet geen invoer en btw bij te rekenen. de prijs inkoop in belgie is toch ook iets van 3k, zonder btw ?

                      Het is een thaise prijs: 144000 baht, dat is correct hoor! Hier in bangkok zie ik vergelijkbare prijzen.

                      Als je een D300 wilt, staat aan een kleine 1000 euro, de D300 wordt hier trouwens 100km verder gemaakt.
                      De D3 staat aan 3000euro, op alles internationale garantie
                      De D700 zal zo'n 1900 euro zijn

                      Ik ben nog enkele weken in Thailand, stuur me maar een pm als je er eentje wilt
                      Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                        Oorspronkelijk geplaatst door Masschi Bekijk bericht
                        Het is een thaise prijs: 144000 baht, dat is correct hoor! Hier in bangkok zie ik vergelijkbare prijzen.

                        Als je een D300 wilt, staat aan een kleine 1000 euro, de D300 wordt hier trouwens 100km verder gemaakt.
                        De D3 staat aan 3000euro, op alles internationale garantie
                        De D700 zal zo'n 1900 euro zijn

                        Ik ben nog enkele weken in Thailand, stuur me maar een pm als je er eentje wilt
                        heb je goeie adressen voor lenzen/toestellen van Nikon in Bangkok of eventueel Phuket ? heb daar kennis wonen die regelmatig naar belgie komt... zou interessant kunnen zijn. eventueel via pm .
                        www.loft6.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                          Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                          heb je goeie adressen voor lenzen/toestellen van Nikon in Bangkok of eventueel Phuket ? heb daar kennis wonen die regelmatig naar belgie komt... zou interessant kunnen zijn. eventueel via pm .
                          In het MBK shoppingcenter heb je enkele betere winkels (Vlakbij national stadium skytrain station)
                          Sunny camera trading is 1 ervan, ze hebben een aantal winkels in bangkok.


                          Interessant om weten is dat je als toerist de btw terug kan krijgen. Via je aankoopbewijs kan je in een kantoortje in het shoppingcenter de btw terugkrijgen, meer details weet ik ook nog niet.
                          Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                            Oorspronkelijk geplaatst door Masschi Bekijk bericht
                            De D700 zal zo'n 1900 euro zijn

                            Ik ben nog enkele weken in Thailand, stuur me maar een pm als je er eentje wilt
                            Een D700 aan 1900 graag

                            Oorspronkelijk geplaatst door Masschi Bekijk bericht
                            op alles internationale garantie
                            ben je zeker dat je een dergelijk toestel hier onder garantie gemaakt zult krijgen ... ik hoor toch andere dingen ivm geldigheid garantie van niet-Belgische toestellen en dit van mensen die het kunnen weten ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijs van de D300 begint te zakken

                              Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                              Een D700 aan 1900 graag


                              ben je zeker dat je een dergelijk toestel hier onder garantie gemaakt zult krijgen ... ik hoor toch andere dingen ivm geldigheid garantie van niet-Belgische toestellen en dit van mensen die het kunnen weten ...
                              Een D700, wil ik ook wel terug meenemen naar Belgie...

                              Van de garantie ben ik wel overtuigd dat de Europese invoerders niet anders kunnen dan garantiegevallen te accepteren. Nikon kan dat toch niet veroorloven om gebruikers werledwijd in de steek te laten.
                              Trouwens voor Nikon speelt het toch geen rol waar het toestel aangekocht wordt en waar het gebruikt wordt.
                              Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

                              Comment

                              Working...
                              X