Ik probeerde gisteren mijn D60 te registreren op de site van Nikon om aanspraak te maken op de gratis SD kaart van 8Gb. Je wordt dan doorverwezen naar www.meergeheugen.be maar de link om je D60 te registreren werkt niet. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, maar geen geluk. Is iemand hier wel in geslaagd ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Registratie D60
Collapse
X
-
-
Re: Registratie D60
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtIk probeerde gisteren mijn D60 te registreren op de site van Nikon om aanspraak te maken op de gratis SD kaart van 8Gb. Je wordt dan doorverwezen naar www.meergeheugen.be maar de link om je D60 te registreren werkt niet. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, maar geen geluk. Is iemand hier wel in geslaagd ?Panasonic Lumix FZ2000
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtAlles werkt blijkbaar weer. Tja, geduld is ook niet mijn sterkste kant...Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtMisschien zat je te lang te twijfelen welke browser je wou gebruiken.
slecht karakter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtMisschien zat je te lang te twijfelen welke browser je wou gebruiken.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtJe hebt gelijk. Ik twijfel soms tussen Safari en Firefox !Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Comment