Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet originele sony batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Niet originele sony batterij

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Mijn vrouw had dit met een jupio batterij bij een sony dsc hx9v ook voor, zelfde boodschap als bij topicstarter... Originele batterij moeten kopen.
    Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
    Ik heb in mijn sony a77 ook een jupio batterij.
    Ik heb 3 originele + 1 jupio voor de battery pack.
    Ik merk geen verschil.
    Alleen 40 euro in aanschaf.

Voor mijn minolta 7d heb ook ook verschillende niet originele.
    Deze werken ook uitstekend.
    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    In mijn nex toestellen werkt een jupio batterij ook zonder problemen, maar er zijn blijkbaar toestellen die ze niet slikken...
    Ik heb al verschillende merken "witte" batterijen gebruikt tot nu toe (Ansmann, Jupio, Hahnel) voor 7D, a700, DSC-S600, DSC-W150 en Nex-5.

Maar terwijl voor mijn Nex-5 de Jupio-batterij perfect OK was, gaf deze in de 5N ook een foutmelding ("onbekende batterij" of zoiets.

Dus sinds 5N enkel nog Sony's bij mij... In DSC-HX9V heb ik dus ook geen witte producten meer geprobeerd, en in de a900 zaten toch al enkel Sony's.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Dus er is wel een probleem.
      Inderdaad, want ik zou vrij bekende merken als Jupio net meteen als malafide willen bestempelen. Ik koop voor Sony in elk geval alleen nog Sony...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Inderdaad, want ik zou vrij bekende merken als Jupio net meteen als malafide willen bestempelen. Ik koop voor Sony in elk geval alleen nog Sony...
        maar allez, sony maakt geen batterijen, verkoopt ze wel met een goed winstje.
        de kwaliteit van de batterijen (niet de afkomst) wordt geverifieerd, hetgeen normaal is, slechte batterij kan voor vervelende functionele problemen zekers met toestellen als NEX5r en NEX6 die gebruik maken van APPS.

Comment

Kan allemaal goed zijn, maar met de Sony's heb ik geen enkel probleem, met de Jupio's gaat het wel mis... (in een aantal gevallen met Nex-5N tenminste, en volgens anderen dus ook met andere toestellen, als het dan geen algemeen "probleem"/verschijnsel is).

Trouwens, de Sony's die ik via Amazon koop kosten dikwijls nauwelijks meer dan de meer betrouwbare merken van witte producten.

Comment

Working...
          X