Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 10D voor een spotprijs?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 10D voor een spotprijs?

    Progress products speed business app development, automate processes to configure, deploy & scale apps, and make critical data more accessible and secure.


    Op bovenstaand adres kost de Canon 10D slechts € 1680.64. Waar zit het addertje (als er al een is)

  • #2
    Originally posted by deg
    Progress products speed business app development, automate processes to configure, deploy & scale apps, and make critical data more accessible and secure.


    Op bovenstaand adres kost de Canon 10D slechts € 1680.64. Waar zit het addertje (als er al een is)

    En dan moet je waarschijnlijk 3 maanden wachten op je 10D...
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

    Comment


    • #3
      Ik denk niet dat er een addertje is.
      Ik heb daar ook mijne D100 willen halen maar ik heb 'm toen nog iets goedkoper en veel dichterbij gevonden maar anders was ik wel eens tot daar gereden.
      Vraag wel eens of er een nederlandstalige handleiding bij is
      veel geluk en de groetjes

      Comment


      • #4
        volgens mij ook geen addertje, je komt hem af en toe eens tegen voor die prijs, zo ongelooflijk is dienu ook niet als je eens bedenkt dat je hem in Belgie al vind voor 2000 euro maar dit dan wel BTW incl, dus zonder BTW heb je hem ook voor 1600euro, met dat verschil dat je het iets makkelijker zal hebben voor je garantie
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

        Comment


        • #5
          Dat is idd een heel scherpe prijs! Maar hier in België kan je hem ook al voor een 1850 EUR vinden hoor, ik denk dat de prijs van progress.nl binnenkort niet zo uitzonderlijk meer is ...
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Schijnt iets met een bepaalde serie te maken te hebben.
            Misschien iets met het niet bestaande FrontFocus probleem ????
            Canon zal het ontkennen trouwens.

            Piet
            Groet,
            Piet Gerritsen

            Comment

            Working...
            X