Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha A350 vs Nikon D60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Gekocht: Sony A350

Het is écht een zalig aparaat! En kmoet eerlijk zeggen dat ik de live view best handig is wanneer ik op een statief trek! Kben héél tevreden dat ik geen A200 heb gekozen... (dan had ie ook 4 megapixels minder)! Ik vind het zeker en vast een aanrader!

Groetjes

Comment

Re: Sony Alpha A350 vs Nikon D60

Ik heb 'm zelf ook en ben er ook heel tevreden van. Gefeliciteerd met je nieuw digitaal speelgoed .

Toegegeven, 2,5 foto's per seconde is niet veel, maar voldoende. De zoeker mocht ook wat groter.
      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Volgens de test van dpreview ( http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra350/ ) zou de Sony A350 niet zo snel reageren als DSLR's van de andere merken.
      Als je een snelle camera wil voor bijvoorbeeld sportfotografie, dan hou je daar best rekening mee.
      Daar heb ik nog geen last van gehad. Flying Legends op Duxford kan je wel bekijken als sportfotografie, I presume ? Hangt uiteraard ook af welke lens je erop zet - de 55-200 zal uiteraard trager zijn dan een SSM lens.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        Gefeliciteerd met je nieuw digitaal speelgoed .
        Nieuw ???

15 maand oud is in deze branche al niet meer "nieuw" hé
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Nieuw ???

15 maand oud is in deze branche al niet meer "nieuw" hé
          Excuseer, ik had niet gezien dat deze thread al zo oud was ...bedankt om me eraan te herinneren. Ach, 't blijft een goede camera en ik ben zeker dat de eigenaar er veel plezier aan zal beleven .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
          X