Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Spiegelreflex camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Spiegelreflex camera

    Mensen ik heb jullie hulp nodig ik wil de overstap maken naar een spiegelreflex camera,ik heb niet zo een groot budget dus zal het voorlopig moeten doen met de bijgeleverde lens dan kunnen jullie dat in acht nemen,mijn voorkeur gaat uit naar de sony A350 vanwege goede beeldstabilisatie zeer zuinige accu en live view,

    zouden jullie iets kunnen vertellen over de A350 en de kitlens ervan,als jullie betere suggesties hebben hoor ik dat graag

    Bedankt alvast

  • #2
    Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

    Klik op deze link en er zal een wereld voor u open gaan

    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

      Oorspronkelijk geplaatst door jeroni Bekijk bericht
      Mensen ik heb jullie hulp nodig ik wil de overstap maken naar een spiegelreflex camera,ik heb niet zo een groot budget dus zal het voorlopig moeten doen met de bijgeleverde lens dan kunnen jullie dat in acht nemen,mijn voorkeur gaat uit naar de sony A350 vanwege goede beeldstabilisatie zeer zuinige accu en live view,

      zouden jullie iets kunnen vertellen over de A350 en de kitlens ervan,als jullie betere suggesties hebben hoor ik dat graag

      Bedankt alvast
      Hoe rijm je dan dit?

      http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=219298

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

        En Jeroni heeft het halve forum reeds betrokken bij de aanschaf van een camera...
        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


        (waarbij, naar ik meen, zijn voorkeur naar een bridge uitging)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Hollandse "koopmanskunst" hé
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            En Jeroni heeft het halve forum reeds betrokken bij de aanschaf van een camera...
            Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


            (waarbij, naar ik meen, zijn voorkeur naar een bridge uitging)
            Ja, ik had daarbij zelfs psychologische hulp nodig

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

              hehehe ja sorry mensen,ik zou een bridge gaan kopen maar ben toch verzot op mijn huidige 400d met de lichtsterke Tamron lens,
              Dus vandaag maar externe flitser en 8GB geheugen erbij gekocht...

              Niks wisselvalliger dan jeroen...eheheheh

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

                Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Ja, ik had daarbij zelfs psychologische hulp nodig
                Hij heeft toch een (gratis?) diagnose gesteld?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Spiegelreflex camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door jeroni Bekijk bericht
                  hehehe ja sorry mensen,ik zou een bridge gaan kopen maar ben toch verzot op mijn huidige 400d met de lichtsterke Tamron lens,
                  Dus vandaag maar externe flitser en 8GB geheugen erbij gekocht...

                  Niks wisselvalliger dan jeroen...eheheheh
                  Jeroen, je bent hier welkom, net als iedereen, maar pas op dat je door dit soort wispelturigheid de andere forumbezoekers niet tegen je in het harnas krijgt.

                  Dus als ik je goed begrijp:
                  1. koop je geen bridge
                  2. verkoop je je 400D niet
                  3. integendeel, je breidt je 400D uit met een aantal nuttige accessoires.

                  OK? Nu weet iedereen weer hoever we staan.
                  Mijn persoonlijk idee: ik geef je gelijk. Ik heb zelf de 350D en zoek die ook niet zo snel te verpatsen, tenzij om me te verbeteren (b.v. naar een 40D of een 5D). Lensen zullen de volgende zaken zijn die je gaat nodig hebben.
                  We zien je graag terug in onze rubriek "Objectieven".
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                  Comment

                  Working...
                  X