Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 350d geheugenkaart vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 350d geheugenkaart vraagje

    Hallo,

    Omdat bij mij net aangekochtte canon 350d "maar" een geheugenkaart zit van 512 MB, wilde ik overgaan tot een grotere capaciteit geheugenkaart.
    Mijn vraag tot welke capaciteit CF-kaart kan ik in mijn camera stoppen.
    (2 GB, 4 GB of nog hoger wellicht)

    En welke CF-kaartje raden jullie mij aan??

    bvd

  • #2
    Re: canon 350d geheugenkaart vraagje

    ik gebruik bij mijn 400D 2 kaartjes momenteel :

    Sandisk Extreme III 4Gb (main)
    Sandisk Ultra II 2Gb (backup)

    Voor mij meer dan plaats genoeg (meer dan 300 foto's in RAW op de 4Gb kaart) en Sandisk heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten

    Ik koop al mijn kaartjes via geheugenkaart.be. Scherpe prijs en goede service.

    Momenteel deze aanbieding : 2x Sandisk Extreme III 4Gb voor 79,90 €

    PS : Denk wel dat deze vraag thuishoort in "Accessoire's"... Maar als dat zo is verplaatsen de mods hem wel
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: canon 350d geheugenkaart vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      ik gebruik bij mijn 400D 2 kaartjes momenteel :

      Sandisk Extreme III 4Gb (main)
      Sandisk Ultra II 2Gb (backup)

      Voor mij meer dan plaats genoeg (meer dan 300 foto's in RAW op de 4Gb kaart) en Sandisk heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten

      Ik koop al mijn kaartjes via geheugenkaart.be. Scherpe prijs en goede service.

      Momenteel deze aanbieding : 2x Sandisk Extreme III 4Gb voor 79,90 €

      Bedankt voor je antwoord, maar ik zelf heb een 350D en jij praat over een 400d, ik weet niet of deze twee te vergelijken valt....

      Comment


      • #4
        Re: canon 350d geheugenkaart vraagje

        mijn grootste kaarten zijn 8GB, goed voor een 600 foto's in high quality jpg EN RAW
        http://www.dannydemeyer.be

        Comment


        • #5
          Re: canon 350d geheugenkaart vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door avdh Bekijk bericht
          Bedankt voor je antwoord, maar ik zelf heb een 350D en jij praat over een 400d, ik weet niet of deze twee te vergelijken valt....
          zijn op dit gebied perfect te vergelijken CF-capaciteit van 350D en 400D zijn dezelfde en kunnen zelfs 8Gb aan. Had ik misschien moeten vermelden in mijn antwoord
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: canon 350d geheugenkaart vraagje

            Ik heb half april dezelfde vraag gesteld HIER, omdat, toen ik in RAW begon te schieten, mijn 1GB kaart te snel volstond. Ik heb er uiteindelijk eentje van 4GB gekocht, en dat is totnogtoe nog niet volgelopen. Ik ben eer een voorstander van 2X4GB als 1x8GB, maar da's persoonlijk.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment

            Working...
            X