Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?

    Hallo,

    Bij deze een oproep aan iedereen die een casio exilim fototoestel heeft. Ik ben ongelooflijk aan het sukkelen om mooie foto's te maken met dit fototoestel. De beelden buiten zijn redelijk mooi, maar vanaf het een foto binnen is, is die flou. Met of zonder flash. Of alleszinds de kleuren komen er niet uit zoals het zou moeten.

    Kan iemand me wat helpen met de config/menukeuze die hij/zij gebruikt voor zowel buiten en binnen want de BS mode werkt langs geen kanten bij mij ?

    Bij voorbaat dank

    Grtz

  • #2
    Re: Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?

    Als je kleuren binnen niet goed zijn , ga dan eens op zoek naar instelling witbalans( kies dan kunstlicht, Tl-licht of...) of zoek een scene-mode binnenhuis/ indoor.

    De beelden buiten zijn redelijk mooi, maar vanaf het een foto binnen is, is die flou.
    Wat bedoel je met flou: onscherp of veel ruis? Dit laatste is niet abnormaal als je het toestel automatisch ISO laat kiezen bij weinig licht;
    post anders eens een voorbeeldje.

    groeten
    'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

    Comment


    • #3
      Re: Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?

      Als je kleuren binnen niet goed zijn , ga dan eens op zoek naar instelling witbalans( kies dan kunstlicht, Tl-licht of...) of zoek een scene-mode binnenhuis/ indoor.
      dit zit er dus niet tussen, noch lichtkeuzen noch binnenhuis mode

      Wat bedoel je met flou: onscherp of veel ruis? Dit laatste is niet abnormaal als je het toestel automatisch ISO laat kiezen bij weinig licht;
      post anders eens een voorbeeldje.

      de kleur van de zak valt nog mee, maar kijk eens onder de radiator, is totaal niet scherp. Als je dan op ware grootte bekijkt valt het echt op. Kleuren zijn een beetje vaag, nochtans staat em op het min ISO waarde, niet auto.

      Comment


      • #4
        Re: Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?

        misschien ben je hier iets mee?



        groeten
        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

        Comment


        • #5
          Re: Casio exilim ex-z80: hoe binnen fotos trekken? Welke Best Shot etc...?


          => anti blur, autopan, beide nog eens met minder sensivity

          merk jij een verschil :/ Volgens mij zijn die shutters modes meer voor bewegende beelden, wat hier niet het geval is
          Alleszinds bedankt voor je antwoord, moest jij of iemand anders nog een idee hebben, t'is altijd welkom !
          Last edited by fandezik; 26 juni 2008, 22:24.

          Comment

          Working...
          X