Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon D700 ?

    Ik verwacht een verdere prijsdaling van de D700 in de volgende maanden.

    Even afwachten of ik gelijk heb.

    Jan.

    Comment


    • Re: Nikon D700 ?

      hopelijk vr jou,

      ik heb gisteren de mijne afgehaald, 2de hands, ja er zijn er al 2de hands, 300 euro minder dan de nieuwprijs (400 clicks), was vr mij de aankoop al waard ten opzichte van de nieuwprijs.

      De eerste tests op hoge ISO;,

      Het zou me verwonderen dat de prijs veel zal zakken, want eerlijk gezegd heb je prijs/kwaliteit echt wel het beste op de markt in huis gehaald, en dat zal nikon toch niet spiegelen aan de nieuwprijzen van de D300..
      soit, ik heb de mijne, ben zeer content van de "investment"
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • Re: Nikon D700 ?

        Is met een D700 het ook mogelijk hem in DX mode te zetten in combinatie met een 70-200 VR lens. m.a.w. ik heb een crop factor van 1.5 (meer zoom dus). Ik weet dat het ten koste gaat aan het aantal pixels.

        Comment


        • Re: Nikon D700 ?

          Oorspronkelijk geplaatst door luck prins Bekijk bericht
          Is met een D700 het ook mogelijk hem in DX mode te zetten in combinatie met een 70-200 VR lens. m.a.w. ik heb een crop factor van 1.5 (meer zoom dus). Ik weet dat het ten koste gaat aan het aantal pixels.
          Yep, Gebeurd trouwens voor DX-lenzen automatisch(indien gewenst)
          Hij heeft enkel de 5/4(10MP) van de D3 niet.
          Hubert

          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

          Comment


          • Re: Nikon D700 ?

            @luck prins: maar dat is dan net hetzelfde als een crop van het midden van je FX foto nemen. Beetje eigenaardig dat je dat door de camera zou laten doen indien je een FX lens er op hebt staan.

            Comment


            • Re: Nikon D700 ?

              Kost nu 2094 bij konijn, zou ie nog veel zakken?
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • Re: Nikon D700 ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                Kost nu 2094 bij konijn, zou ie nog veel zakken?
                Ik weet het niet. Men zegt dat er een flinke prijsstijging na nieuwjaar komt, dus heb ik er één besteld. Ik ga mijn D700 afhalen van zodra de AFS 50mm f/1.4G binnen is.

                Comment


                • Re: Nikon D700 ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Ik weet het niet. Men zegt dat er een flinke prijsstijging na nieuwjaar komt, dus heb ik er één besteld. Ik ga mijn D700 afhalen van zodra de AFS 50mm f/1.4G binnen is.
                  Ja, had iets te maken met de japanse yen dacht ik, maar het kan evengoed anders uitpakken he, dat die nikon toch goedkoper zal zijn dan nu....
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                  Comment

                  Working...
                  X