ik zoek de nederlandstalige handleiding voor een canon EOS D60. Ik ben bij media market geweest en die ging een brief naar canon sturen om de handleiding te vragen en als ze iets wisten gingen ze mij een brief sturen. Ik heb nog altijd niets gehoord en ik ben daarvoor gaan horen de 21ste mei. Kan iemand mij helpen aan deze handleiding? Ik heb wel ergens een site gevonden me een link naar een handleiding maar die link bestond niet meer. Ik zou heel graag de handleiding voor de vakantie nog hebben. Heeft niemand die en kan die dat dan niet op een site zetten er is vrij veel vraag naar een nederlandse handleiding voor een canon EOS D60.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
NL handleiding canon EOS D60
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Angel, ik vrees dat je nog lang zult moeten wachten op een Nederlandstalige versie van de handleiding. Ik heb er al vast nooit van gehoord. Dit is zeer jammer.
Ik denk trouwens dat er ergens een Europese richtlijn bestaat die verkopers van toestellen verplicht een handleiding te voorzien in de voertaal van het land waar het toestel wordt verkocht.
-
Angel,
Voor de D60 bestaat er geen (uitgebreide) nederlandstalige handleiding, enkel een mini-boekje met een vertalingen van de voornaamste zaken (misschien 1/20 van de originele, engelstalige handleiding). Je zal dus nog lang kunnen wachten op een volledige nederlandstalige handleiding vrees ik.--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur!
Comment
-
Re: NL handleiding canon EOS D60
Oorspronkelijk geplaatst door Shiba Bekijk berichtHeb hier bij mijn d60 een nederlandse handleiding bijgekregen 319 blz
Gaat over een ander type camera (ga er niet vanuit dat je onlangs nog een Canon D60 gekocht hebt in ieder geval )Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
-
Re: NL handleiding canon EOS D60
[Mod-LesC]Sluit deze af. Ging inderdaad over een >7-jaar-oude () topic over de D60 en niet over de recente 60D. Vandaar dat goed lezen (en uiteraard ook goed schrijven) zo belangrijk is voor een vlekkeloze communicatie.[/Mod]BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment