Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij D300

    Hallo

    Ik ben in het bezit van een Nikon D300 met Nikor 18-200 VR objectief maar wanneer ik vb vlug in en uitzoom of soms ook in andere gevallen gebeurt het dat de batterij plots leeg is. Wanneer ik de camera dan uitschakel en weer inschakel is deze weer volledig opgeladen. Heeft iemand dit al gehad met een Nikon camera en hoe zou het komen?

    Alvast bedankt

    Groeten

    Pieter
    D700 + Nikon 50mm f1.4 + Nikon 28mm f1.8
    Neem gerust ook een kijkje op mijn blog: http://pietersoenensfotografie.blogspot.be

  • #2
    Re: Batterij D300

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


    Zou blijkbaar op te lossen zijn door de contacten te kuisen.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Batterij D300

      Sedert gisteren is de camera binnen bij Nikon. Zal laten weten wat ze eraan gedaan hebben.

      Groeten

      Pieter
      D700 + Nikon 50mm f1.4 + Nikon 28mm f1.8
      Neem gerust ook een kijkje op mijn blog: http://pietersoenensfotografie.blogspot.be

      Comment


      • #4
        Re: Batterij D300

        Ik heb nog even al mijn posts overlopen en merk dat ik niet van mijn woord geweest ben.
        Mijn camera hebben ze dus binnengedaan bij Nikon en toen ik hem terugkreeg gaven ze de vermelding dat de camera voldoet aan de normen van Nikon. Toen ik keek bij de software zag ik dat zowel A als B geïnstalleerd waren terwijl dit vooraf niet het geval was. Het probleem is dus opgelost door softwareupdate, alleen vraag ik me af waarom ze zeggen dat er niets met het toestel scheelde.

        Groetjes

        Pieter S.
        D700 + Nikon 50mm f1.4 + Nikon 28mm f1.8
        Neem gerust ook een kijkje op mijn blog: http://pietersoenensfotografie.blogspot.be

        Comment


        • #5
          Re: Batterij D300

          Oorspronkelijk geplaatst door pieterke20j Bekijk bericht
          Ik heb nog even al mijn posts overlopen en merk dat ik niet van mijn woord geweest ben.
          Mijn camera hebben ze dus binnengedaan bij Nikon en toen ik hem terugkreeg gaven ze de vermelding dat de camera voldoet aan de normen van Nikon. Toen ik keek bij de software zag ik dat zowel A als B geïnstalleerd waren terwijl dit vooraf niet het geval was. Het probleem is dus opgelost door softwareupdate, alleen vraag ik me af waarom ze zeggen dat er niets met het toestel scheelde.

          Groetjes

          Pieter S.
          Een D300 heeft steeds een A EN B firmware. Zonder één van beiden zou de camera helemaal niet werken. Het is wel zo dat een firmware UPDATE het batterijprobleem kan oplossen wat zo te lezen staat op de Nikon site.

          Comment

          Working...
          X