Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jpeg En Raw Samen???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jpeg En Raw Samen???

Oorspronkelijk geplaatst door RNM Bekijk bericht
    Ik moet binnenkort mijn toestel binnendoen,(is een jaar oud), ...

Bert.
    Is dat een groot onderhoud of moeten die toestellen jaarlijks naar de technische controle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
      Is dat een groot onderhoud of moeten die toestellen jaarlijks naar de technische controle
      Heeft blijkbaar te maken met de waarborg van het toestel. Was een "gratis" service. Tis te zeggen, stond waarschijnlijk niet los op de factuur.

Comment

hey, kep die vraag een tijd geleden ook gehad. Ik heb toen ergens gelezen dat je die stomme Canon Zoombrowser moest gebruiken die je bij de Camera krijgt om je fotos te importeren op je pc. Sindsdien werkt het.
        Tis een *****-programma maar nu krijg ik ze tenminste wel in RAW en jpg tegelijk gedownload..
        Als je iets beters vind mag je het hier altijd komen posten
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
          hey, kep die vraag een tijd geleden ook gehad. Ik heb toen ergens gelezen dat je die stomme Canon Zoombrowser moest gebruiken die je bij de Camera krijgt om je fotos te importeren op je pc. Sindsdien werkt het.
          Tis een *****-programma maar nu krijg ik ze tenminste wel in RAW en jpg tegelijk gedownload..
          Als je iets beters vind mag je het hier altijd komen posten
          Hallo,

ik heb dit programma op mijn PC bij gezet, en ik kan nu inderdaad de JPEG en de RAW bestanden tegelijk uit mijn toestel halen. Van de kwaliteit van het programma kan ik nog niets bevestigen of ontkennen, want het staat er net op en ik heb het enkel in de rapte eens getest. En het lijkt te werken.

Bedankt voor de tips.

Groeten,
          Bert.

Comment

Ik heb nog nooit één foto via mijn camera's op de PC gezet. Ik steek een kaartlezer in mijn PC's, de kaartjes daarin en via Total Commander wordt alles netjes uitgelezen en gekopieerd, en dan wel hoe ik het wil en waar ik ze wil.

En de Raw's lees ik uit met Irfan View.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X