Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vandaag ene mail gehad van de pc winkel waar ik mijn G5 besteld heb. Levering van de G5 stond op voor eind volgende week en dit was ook bevestigd door Canon zelf. Dus nog een weekje wachten
Wibilinga.... de "éénmaking" van Europa heeft toch ergens voordelen...je hoeft geen invoertaks te betalen ! *S*
Voor de rest zou ik zeggen, G3 of G5 ... ik dacht dat enkel het aantal pixels en de uitvoering (kleur)verschillend was. maar indien meneen nieuwe proceesor gebruikt, zal dat wel resulteren in (nog) betere prestaties.
Natuurlijk zal de komst van de G5, de prijs van de G3 doen zakken...
Over de microdrive heb ik wel enkele minpuntjes vernomen.
Schokgevoelig... warmteontwikkeling .. !?
Voor de geďnteresserden:
Zopas een e-mail gekregen van susan (lensmate) met het antwoord op de vraag als er zwarte lensmateadaptors komen.
Antwoord na een half uur !!!!!!!!!:
"Yes, we will have the black G3 adapter available approx Wednesday June 18th. We will have our price page updated this weekend, hopefully done today. The G5 adapters in black will be the same price as the G3's..............."
Jawel, juist ene mail gekregen van mijne winkel waar ik mijne G5 besteld had, met de boodschap dat hij gearriveerd is!!! Deze avond ga ik hem halen!! Dag kan niet meer stuk nu !!!
Comment