Hallo,
Voor de nieuwe mensen die pas een 40D kochten door de beste prijs/kwaliteit van het moment een paar vraagjes over 40D instellingen :
1
Meten + AF Start (standaard)
Meten + AF start/stop
Start Meten/Meten+AF Start
AE vergr./Meten+AF start
Meten + AF start+uitschakelen
Kan iemand kort simpel uitleggen wat het verschil is en gebruiken jullie standaard de eerste instelling?
Heb hier iets gevonden, maar zou graag een kortere uitleg, en welke stand jullie voorkeur is http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=48211
2 Gebruiken jullie de AF-ON als AE LOCK functie ?
3 Beeld / Lichte tonenprioriteit : laten jullie dit uit of aan en waarom? Ooit eens aangelaten en er was een functie die niet meer werkte dacht ik, of trager.
4 Ingespiegeld Display : aan of uit en waarom?
5 Spiegel opklappen : zou helpen voor scherpere fotos door geen schok vd spiegel die klapt, maar zet ik af wegens te lastig 2x drukken per foto, jullie ook?
6 FNIII
1 AF-start
2 AE-vergrendel
3 AF punt:M->Auto/Auto->ctr.
4 ONE SHOT <-> AI Servo
5 Beeldstabilisatie starten
(Bij mij staat deze op 4)
7 Voeg originele data toe : nodig of niet?
Weet dat er een 40D topic bestaat, maar dit zijn zo van die details die toch wel belangrijk kunnen zijn ter opfrissing.
Thanks,
Innovator
Voor de nieuwe mensen die pas een 40D kochten door de beste prijs/kwaliteit van het moment een paar vraagjes over 40D instellingen :
1
Meten + AF Start (standaard)
Meten + AF start/stop
Start Meten/Meten+AF Start
AE vergr./Meten+AF start
Meten + AF start+uitschakelen
Kan iemand kort simpel uitleggen wat het verschil is en gebruiken jullie standaard de eerste instelling?
Heb hier iets gevonden, maar zou graag een kortere uitleg, en welke stand jullie voorkeur is http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=48211
2 Gebruiken jullie de AF-ON als AE LOCK functie ?
3 Beeld / Lichte tonenprioriteit : laten jullie dit uit of aan en waarom? Ooit eens aangelaten en er was een functie die niet meer werkte dacht ik, of trager.
4 Ingespiegeld Display : aan of uit en waarom?
5 Spiegel opklappen : zou helpen voor scherpere fotos door geen schok vd spiegel die klapt, maar zet ik af wegens te lastig 2x drukken per foto, jullie ook?
6 FNIII
1 AF-start
2 AE-vergrendel
3 AF punt:M->Auto/Auto->ctr.
4 ONE SHOT <-> AI Servo
5 Beeldstabilisatie starten
(Bij mij staat deze op 4)
7 Voeg originele data toe : nodig of niet?
Weet dat er een 40D topic bestaat, maar dit zijn zo van die details die toch wel belangrijk kunnen zijn ter opfrissing.
Thanks,
Innovator
Comment