Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop digitale spiegel reflexcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop digitale spiegel reflexcamera

    Op dit moment gebruik ik een compact toestel nikon 4800
    voor sport fragmenten ben ik altijd te laat
    wil mij een nieuw toestel aanschaffen
    welk raden julie mij aan
    liefstniet te duur

  • #2
    Re: aankoop digitale spiegel reflexcamera

    Omschrijf " Niet te duur " Een richtbedrag zal een groot aantal mogelijkheden al kunnen schrappen . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: aankoop digitale spiegel reflexcamera

      Kun je aangeven waarvoor je je toestel zoal wil gebruiken en wat ongeveer je budget is.
      Want je heb buiten je camerabody ook nog lenzen nodig, en die hebben een grote invloed op de uiteindelijke prijs...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

      Comment


      • #4
        Re: aankoop digitale spiegel reflexcamera

        Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
        Kun je aangeven waarvoor je je toestel zoal wil gebruiken en wat ongeveer je budget is.
        Want je heb buiten je camerabody ook nog lenzen nodig, en die hebben een grote invloed op de uiteindelijke prijs...

        dacht zo rond de 800€
        vooral binnensport (tafeltennis)

        had evetueel dit toestel in gedachte: Nikon d40x + 18-55mm VR+55-200mm VR+2uvfilter+2gbk richtprijs 799€
        Last edited by Discocomputer; 25 mei 2008, 13:17.

        Comment


        • #5
          Re: aankoop digitale spiegel reflexcamera

          Oorspronkelijk geplaatst door Discocomputer Bekijk bericht
          dacht zo rond de 800€
          vooral binnensport (tafeltennis)

          had evetueel dit toestel in gedachte: Nikon d40x + 18-55mm VR+55-200mm VR+2uvfilter+2gbk richtprijs 799€
          Een digitale reflex met de juiste lens er bij heb je vrees ik niet direct voor die prijs, tenzij je 2de hands gaat voor een ouder toestel en lens. ( voor dit soort sport in zaal heb je echt wel een snelle lichtsterke lens nodig, ik twijfel hard of die nikkors daar aan zullen voldoen )

          Een bridge toestel of compact zal helaas geen echt goeie resultaten geven bij dit soort sportacties. Ik ben zelf ooit B - speler geweest, en het spel gaat dus razendsnel over en weer he

          Jan van Ginkel speelt ook tafeltennis op zeer hoog niveau en heeft ook nogal wat ervaring op het gebied van tafeltennis fotografie.
          Last edited by Franciskine; 25 mei 2008, 13:27.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: aankoop digitale spiegel reflexcamera

            Voor binnensport zal je uit moeten kijken naar lenzen met een 2.8 diafragma. De VR op de twee vooropgestelde lenzen van nikon zal je niet helpen voor sportfotografie.
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment

            Working...
            X