Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: probleem

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    iedereen kan eens wat pech hebben. kan dus best begrijpen dat zoiets ooit voorvalt.

wat ik echter niet begrijp is dat je nooit van CF zou willen verwisselen omdat je schrikt hebt om een pinnetje te plooien?!?

de kans dat je zoiets voor hebt is absurt klein!

ivm de gevraagde kosten...lijkt me redelijkduur te zijn, dat is bijna de zelfde prijs als een vervanging van de sluiter?!?
    Inderdaad, absurd klein maar ik heb het ooit ook voorgehad, een pinnetje van een kaartlezer afgebroken tijdens het verwijderen van een CF kaartje ( je weet dus niet dat het afgebroken pinnetje in je cf-kaartje zit ) Daarna steek je datzelfde kaartje in en andere kaartlezer . . . en ja hoor . . . die gaat stuk omdat het opgevulde gaatje in de cf kaart het pinnetje verbuigt van de nieuwe kaartlezer . . . 2 x pech dus maar het gebeurt en nee, je hoeft echt geen kracht te gebruiken om dat cf kaartje in een andere kaartlezer te krijgen, spijtig genoeg, anders had ik het wel gevoeld . . .
    Maw, ik ben dus ook extra voorzichtig geworden met CF kaartjes.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vos Bekijk bericht
      Hoe krijg je het voor mekaar vraag ik mij af.
      De CF Kaart is zeker niet voorzichtig aangedrukt.

Hier een bedrijf dat repareert.

http://www.rofarepair.nl./
      Opletten met deze uitspraak..
      Deze zomer is er een klant geweest die hetzelfde probleem voorhad..
      Bleek dat een sony CF kaartje andere ingangen moet hebben dan de andere, want hierdoor waren de pinnetjes ook verduwt, en als je keek kon je zien dat er een ander patroon in de sony kaart zit dan in mijn sandisk..
      Was dit een fabricage fout, of of het zo is heb ik nadien niets meer van gehoord..

Grtz
      Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

Comment

maar toch, het gebruiksgemak van verwisselbare geheugenkaarten staat, imho, toch boven het ongemak van een beperkt intern geheugen!
        Last edited by parakiet; 14 september 2008, 14:26.
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
          maar toch, het gebruiksgemak van verwisselbare geheugenkaarten staat, imho, toch boven het ongemak van een beperkt intern geheugen!
          Absoluut, daar ga ik volledig mee akkoord
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oke, heb men canon van vandaag terug en tot nu nog niets hoeven te betalen, de winkel ging verder discussieren ofwel garantie of niet. Nu heb ik wel een ander probleem Nu steek ik men sigma 70-300mm erop en nu wilt die niet meer scherpstellen, niet automatisch en niet handmatig. Op automatisch lijkt het of hij gaat scherpstellen en maakt enkele korte bewegingen en daar blijft het bij, als ik probeer op handmatig dan lijkt hij geblokkeerd. Met de gewone kitlens werkt alles wel goed. Iemand enig idee wat dit nu kan zijn?

groeten
            canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

Comment

koop misschien een Nikon

Nee, even serieus. Als het toestel andere gebreken vertoond net nadat je hem terug hebt, meteen terug doen, dan ligt de schuld bij hun en moeten ze dit wel maken volgens mij.

Comment

Working...
              X