Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allemaal dank zij hoge ISO's en stabilisatie
En je kan deze nieuwe technologie gebruiken of misbruiken.
Het gaat momenteel echt met rasse schreden vooruit en het einde is zeker niog niet in het zicht.
Hubert
Zijn deze dan gemaakt met een VR objectief Hubert ?
voila ik hoop dat jullie er iets mee zijn.
ik vind de resultaten alvast zeer goed meevallen.
De vlekken op de muur zjin eigen aan het gebouw.
setup nikon D300 met nikkor 17-55
foto's genomen omstreeks 21.00 uur alle foto's zijn genomen binnen de 2 minuten.
hallo immage , is er aan deze serie foto's nog iets anders gedaan, vooral zoals hooglichten/schaduwen ,niveau's o.i.d.
Ik heb een D70s en moet dit gewoon niet proberen omdat ik dan allemaal donkere partijen en/of uitgevreten lucht ga krijgen. Is het dynamisch bereik dan zo enorm toegenomen want dan weet ik wat mijn volgende aankoop zal zijn
hallo immage , is er aan deze serie foto's nog iets anders gedaan, vooral zoals hooglichten/schaduwen ,niveau's o.i.d.
Ik heb een D70s en moet dit gewoon niet proberen omdat ik dan allemaal donkere partijen en/of uitgevreten lucht ga krijgen. Is het dynamisch bereik dan zo enorm toegenomen want dan weet ik wat mijn volgende aankoop zal zijn
Groetjes Jos
beste Jos deze foto's komen zo uit de d300 dit zijn de jpg bestandjes, geen levels of dergelijke zijn aangepast.
enkel bd sizer en niet verscherpt.
ze zijn zo puur als een zomers aardbeike
Als D300-gebruiker moet ik zeggen tochwel onder de indruk te zijn van de resultaten, alhoewel Hoge ISO-waarden meestal in donkere situaties=bij donkere vlakken wordt gebruikt en deze zijn uiteraard "gevoeliger" aan ruis.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de minste ruis krijg met mijn JPEG's uit de D300, 't is raar maar waar. Zelf getest, RAW's en JPEG naast elkaar gelegd; JPEGS minst ruis.
RAW en JPEG door Noise-reductor getrokken... nog altijd in 't voordeel van de JPEGS. Het heeft me terug een beetje doen overtuigen om terug meer JPEG's te schieten.. of toch beiden (JPEG+RAW)..
Photography helps people to see -Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment