Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D Cash back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 40D Cash back

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
    Te lange leste:
    Aangetekend opsturen
    goede raad hierboven.
    aangetekende zending is wel om en bij de 5 euro.
    maar je cashback saldo zal zeker op jouw reknr staan.

Comment

Ik heb zowel vorig als dit jaar de cash back actie benut en telkens vlug en correct gestort geweest op de rekening.
      vorig jaar 50€ voor een flitser en dit jaar 250€ voor een camera en twee lenzen.
      Mijn papieren heb ik nooit aangetekend verstuurd.
      Zeer tevreden!

Groetjes,
      Kurt

Comment

Krijg je ook die cash back wanneer je een kit koopt(Canon EOS 40D + EF-S 17-85 IS)??
        En als ik in Nederland een camera koop ipv Belgie, krijg ik die cash back dan ook gewoon??
        Last edited by Belgski; 29 mei 2008, 19:30.

Comment

Volgens www.fotovideoboom.nl in elk geval wel.
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Ik zou graag vakantiefoto's willen maken, en heb zou een hobby van me (moeten) worden!

Welke lenzen neem ik het best??
            Last edited by Belgski; 29 mei 2008, 19:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Belgski Bekijk bericht
              Ik zou graag vakantiefoto's willen maken, en heb zou een hobby van me (moeten) worden!

Welke lenzen neem ik het best??

Je bent dus een beginner in de digitale spiegelreflex veronderstel ik?
              Dan ben je ook al goed met een 400d tenzij je het budget hebt en direct een dure camera wilt is een 40d zeker goed.
              De 17/85mm is een zeer scherp lensje wat dus op vakantie ook zeer goed is. Maar wil je ook een zoom bij dan heb je veel mogelijkheden maar dat hangt allemaal af van je budget daarvoor, als je echt landschap enzo wil doen kan je je ook een groothoeklens kopen zoals sigma 10/20 of canon 10/22mm.

Je zoekt best eens zelf wat rond op dit forum, je zal genoeg vinden dat je zal helpen in verdere camera en lens zoektocht!
              Canon!

Comment

Working...
              X