Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe alpha 200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe alpha 200

Beste,

Ik wil mijn in de fotografie gaan doen.Ik vindt het boeiend om die mooie foto's te zien van iedereen en overal.Nu ik ga mij volgende week een a 200 van sony kopen.Met lens:18-70 en 75-300.Ik denk dat ik daar wel mee verder kan doen.
    Nu ik begin van nul dus ken er bijna niets van graag info over vanalles en goed site waar je vannalle info en koopjes vindt is welkom.(graag in het ned.)
    Ik laat jullie wel iets weten als ik hem getst hebt.Weet er iemand waar men lessen of cursussen kan volgen in de regio brussel antwerpen.

MVG
    Das Michel

Re: Nieuwe alpha 200

De beste sites met info voor Sony-gebruikers (alles rond a-mount eigenlijk) zijn :
    Dyxum is a website devoted to Alpha system (Minolta / Sony a-mount and e-mount cameras) with lens and camera database and active forum community

For users of Sony Alpha E-mount, A-mount, Minolta and Konica Minolta

en Klaus van www.photozone.de levert een extra inspanning om binnen afzienbare tijd een redelijk gamma Sony-lenzen getest te krijgen.

Meer links: http://www.dyxum.com/links/index.asp

Maar in het Nederlands ga je niet veel vinden...
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Geen idee vanwaar je bent Das (misschien een iets completer profiel?) maar hier enkele plaatsen waar je je geld kwijt kan:

Winkel gerund met behulp van PrestaShop

Er zijn er heus nog hoor en elke winkel heeft zijn pro's en con's.
      De zoekfunctie om deze site zal je meer toelichting geven over de verschillende winkels.
      Zelf geen Sony schieter dus kan je niet verder helpen met technische uitleg etc.

Comment

En hier vind je ook een heleboel informatie.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
        X