Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera verzekeren op reis?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera verzekeren op reis?

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-art Bekijk bericht
    Nochtans was het zo, zie antwoord mail van Ethias:

"Deze speciale polissen voor kostbare voorwerpen kunnen of mogen wij alleen maar aanbieden aan de mensen die bij Ethias mistens alleen al hun auto en brandverzekering afgesloten hebben.  De prijs voor de alle risico’s polis zou +- 80 euro bedragen maar deze kan alleen maar mits overname van uw bestaande brand- en autoverzekering.  Indien u hierin interesse heeft gelieve ons hierover dan even te contacteren."

Het ging maar tot een bepaald bedrag: +- 1200 Euro, niet tot de gevraade 4000 Euro...of ben ik op de verkeerde persoon gevallen?

Maar kom, het zal Fortis zijn.
    Ik verschiet daar echt van...
    Gisteren vroeg die dame doodleuk aan mij of ik nog andere verzekeringen had bij ethias zdat ze me zo kon terugvinden in het klantenbestand ipv een nieuw klantenprofiel te moeten aanmaken. Ik zei dus van niet, en dat was geen enkel probleem. De beperking van 1250 euro is het bedrag dat je maximum kan terugkrijgen per voorwerp wat in mijn geval niet echt een probleem is. De totaalwaarde van de verzekerde voorwerpen samen mag dus veel meer zijn hoor.

Nu ja, fortis of ethias, doet er niet toe, zolang je maar verzekerd bent he, blij dat je een oplossing hebt! Alleen een beetje vreemd, inderdaad een foute persoon aan de lijn gehad?
    Mvg, Fre

Comment

Working...
    X