Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 defect :(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D200 defect

Oorspronkelijk geplaatst door Deefke Bekijk bericht
    Devis is frans voor bestek, een prijs op voorhand laten weten
    Ah OK! Het zegt waarschijnlijk iets over mijn kennis van het Frans!
    Ik was al aan het denken dat er misschien "device" bedoeld werd...
    ...but I could be wrong...

Comment

Bij Procirep nog nooit een herstelling gehad die langer dan een week duurde. Als je zelf je toestel brengt en terughaalt zijn ze snel. De meest vertragende factor is je dealer die wacht tot ie genoeg toestellen verzameld heeft om ze dan gezamelijk op te sturen of me te geven als de vertegenwoordiger langs komt.en dezelfde vertraging met terugzending.

een dik jaar geleden waren er wat problemen net na de overname van De Beukelaar naar Nikon Belux, maar dat is voorbij.

Comment

Hallo mensen,

Hoera, vandaag brief in de bus van (Rembrandt) toestel reeds terug van Procirep.
        Gaan halen en eerste foto's lijken scherper ( volgens Procirep, backfocus bijgeregeld)
        Zoals altijd sensor gekuist? was voor mij niet nodig, fotootje op F22 ??
        Oei, nog meer vlekken dan voordien
        Eerst nog wat testen en zal hem dan zelf wel eens kuisen

Binnen bij winkel 16/04 en nu terug, flink zo Procirep doe zo voort !!

Groetjes
        Leo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leo59 Bekijk bericht
          Binnen bij winkel 16/04 en nu terug, flink zo Procirep doe zo voort !!
          Ruim 3 weken je toestel kwijt bij Procirep en jij vind dat flink.
          Ik bracht indertijd mijn D70 naar De Beukelaer voor BGLOD en backfocus op een namiddag om 14h.
          De volgende morgen om 10h kreeg ik reeds bericht dat de D70 hersteld was en kon afgehaald worden.
          Dat noem ik tenminste service waarvan je kan zeggen : "flink zo,en doe zo voort."

Comment

Working...
          X