Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ADVIES DIGITALE CAMERA?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Waarom ga je niet voor de G5 van Canon, die zal waarschijnlijk net onder de 1000 EURO zitten. Maar het is inderdaad zo dat als je wil investeren in professioneel materiaal je met jouw 1000 EURO niet ver zal komen.

Sparen dus....

Comment

nwbee,

Indien je een goed toestel wil vrees ik dat je effectief boven de 1000€ moet gaan. Dan kom je terecht in de "semi" reflex-toestelen waar de zoeker quasi letterlijk weergeeft wat je foto zal worden. Dit is volgens mij wel belangrijk omdat andere zoekersystemen zelden zeer juist zijn. Je zal dan zien dat de omkadering van je zoeker niet klopt met wat op je foto staat!
      Ik ben ook nog steeds aan 't wachten eer ik iets koop ...
      Een tip: naar het schijnt zakt de Nikon Coolpix 5700 een van de volgende dagen serieus in prijs. Nu kost het beestje in je fotowinkel om de hoek rond de 1599€ ... wat het wordt dat weet ik niet, maar 't schijnt dat de prijsdaling echt de moeite zal zijn.
      Het toestel blijkt (na heel wat rondvraag en opzoekingen op internet) zeer compact en erg veelzijdig te zijn.
      Indien dit jou intresseert dan wacht je dus best nog wat.
      Heeft iemand anders als de nieuwe prijs vernomen?

Veel succes in je zoektocht ... en hou in het oog dat "If you pay peanuts you get monkeys!"

Comment

Originally posted by Dung
        Waarom ga je niet voor de G5 van Canon, die zal waarschijnlijk net onder de 1000 EURO zitten. Maar het is inderdaad zo dat als je wil investeren in professioneel materiaal je met jouw 1000 EURO niet ver zal komen.

Sparen dus....
        Bij www.topfoto-online.de vind je hem reeds voor 729 € !! Nog wa spaarcentjes over dan om wat geheugen en batterijen te kopen

Greetz,

Garfield007
        Garfield007 **BD0188BE**
        Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Garfield007,

Waar zie jij die prijs? Indien ik de site raadpleeg dan vind ik 1159€ ...

Voor zo'n toestel wil ik ook een nederlandstalige handleiding, dan vind ik zoiets kopen in Duitsland niet zo praktisch.

Groetjes,
          Rik.

Comment

Originally posted by Rik Vanhoorne
            Garfield007,

Voor zo'n toestel wil ik ook een nederlandstalige handleiding, dan vind ik zoiets kopen in Duitsland niet zo praktisch.

Groetjes,
            Rik.
            Rik,
            mijn toestel komt van bij Topfoto en raad eens, er zit een Nederlandse handleiding bij!
            Gewoon even een navraag doen bij Topfoto (kan in het Nederlands) heel even wachten (antwoorden doen ze daar erg vlug) en je weet of er een Nederlandse handleiding bijzit!

groetjes,
            Kristien
            Olympus E500
            take the time it takes so it takes less time...
            www.pnh.be

Comment

Garfield007,

Groetjes,
              Rik.
              Direct op de home-page van de site. Canon Powersgot G5 --> 729 €
              Heb het nog eens nagekeken. Mss eens de pagina refreshen?

Greetz,

Garfield007
              Garfield007 **BD0188BE**
              Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Rik,
                mijn toestel komt van bij Topfoto en raad eens, er zit een Nederlandse handleiding bij!
                Gewoon even een navraag doen bij Topfoto (kan in het Nederlands) heel even wachten (antwoorden doen ze daar erg vlug) en je weet of er een Nederlandse handleiding bijzit!

groetjes,
                Kristien
                Canon handleidingen zijn steeds verkrijgbaar dacht ik bij canon zelf voor 12 € + CD-ROM. Opgestuurd en al voor die prijs. Niet echt zo veel vind ik zelf...

Greetz,

Garfield007
                Garfield007 **BD0188BE**

Comment

opgelet he

dat zijn allemaal prijzen excl btw.
                  16% in Duitsland.

mvg
                  Orc@
                  http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

Canon EOS 10D
                  Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

Comment

Een nederlandstalige handleiding zat er bij m'n G3 toch niet bij hoor (en was ook niet mogelijk, hangt er misschien vanaf welk toestel je koopt).
                    Ik heb de handleiding in het Engels gedownload van powershot.com

Comment

Originally posted by Orc@
                      opgelet he

dat zijn allemaal prijzen excl btw.
                      16% in Duitsland.

mvg
                      Orc@
                      Heb em eens in het winkelwagentje gedumpt en laten leveren in België --> Prijs: 752,29 € (met verzending en BTW in dus (volgens de site toch...))

Greetz,

Garfield007
                      Garfield007 **BD0188BE**

Comment

Sorry Garfield007,

We hebben last van een splaakvelwalling ... ik keek naar de Coolpix 5700 op de site. En ja, het klopt, de G5 staat er voor de prijs die jij aangaf.

Heeft er iemand van jullie ervaring bij het krijgen van nederlandstalige handleidingen van Nikon indien je het beestje in 't buitenland koopt?

Rik.

Comment

Heeft er iemand van jullie ervaring bij het krijgen van nederlandstalige handleidingen van Nikonindien je het beestje in 't buitenland koopt?

Rik.
                          Bedoel je nu Nikon of Canon? Het begint allemaal een beetje verwarrend te worden
                          Van Canon ben ik nu bezig met zelf ene te bestellen. Ze gingen me een mail opsturen met een formulier om een handleiding + CD aan te vragen. Mail nog niet gehad maar da komt wel denk ik. Doe anders maar eens een search op het forum bij Camera's en acc. voor de manual. Er zijn nog mensen die het hebben besteld, zonder problemen aangekregen...

Van Nikon-handleidingen heb ik totaal geen idee. Best is een mailtje sturen naar De Beuckelaer (hoofdverdeler van Nikon). Mailadres vind je op de site van Nikon bij "contact"

Greetz,

Garfield007
                          Garfield007 **BD0188BE**

Comment

Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.

Ben erg gescharmeerd van de Powershot G3, maar vind de Nikon Coolpix 5700 toch ook heel mooi.

Ik ga in ieder geval een cursus doen met een gewone camera, om daarna dan alle geleerde dingen ook met de digitale camera in praktijk te kunnen brengen.......

Comment

In de Clickx van deze maand staat een heel overzicht van digitale camera's en videocamera's...
                              This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                              My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

Comment

euh... (verbaasd dat niemand anders dit nog niet voorstelde), maar waarom niet op zoek naar een tweedehands D30. Zeer goed toestel, en verwisselbare lenzen mogelijk. Prijzen variëren, maar denk dat je rond de 1200€ zeker iets gaat vinden. Lens is afhankelijk van type. DSLR-mannen gaan je hier zeker meer over kunnen vertellen.
                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Working...
                                X