Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3X 24,4 mp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D3X 24,4 mp

    Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
    Je hebt mischien een update voor je 70-200VR nodig, Frank.

    Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


    Karel
    Die heb ik niet

    MVG,

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D3X 24,4 mp

      Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Die heb ik niet

      MVG,
      Ok! En 28-70?

      Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


      Karel

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D3X 24,4 mp

        Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
        Ok! En 28-70?

        Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


        Karel
        Negatief Ik stuur je een PM

        MVG,

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D3X 24,4 mp

          Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Negatief Ik stuur je een PM

          MVG,
          Mooi zo, dan lijk je safe te zitten voor FF

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D3X 24,4 mp

            Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
            Je hebt mischien een update voor je 70-200VR nodig, Frank.

            Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


            Karel
            snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet ,

            ok iets softer in de randen en beetje vignet , maar nog meer dan scherp genoeg ...

            toen ik 70-200 eerste keer op D3 zette , was het ook van ola , (omdat het mij opvoel bij de eerste dagen testen) , maar uiteindelijk let ik er zelf ne meer op , en vignet das zo weg via software , dus no probs at all
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D3X 24,4 mp

              Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
              9.999€
              Tja, voor wat hoort wat he.. die 21Mp grap van Canon kost toch ook rond de 8000€ ?
              Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D3X 24,4 mp

                Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                Tja, voor wat hoort wat he.. die 21Mp grap van Canon kost toch ook rond de 8000€ ?
                Naar hetgeen ik vernomen heb zal het rond dat bedrag schommelen.
                In ieder geval geen spek voor mijnen bek

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D3X 24,4 mp

                  Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                  Tja, voor wat hoort wat he.. die 21Mp grap van Canon kost toch ook rond de 8000€ ?
                  Dat was de introductieprijs, maar ik vermoed niet dat je die voor die prijs nog veel gaat aantreffen. Bij Konijnenberg op dit moment 5388 €, en op voorraad !!
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nikon D3X 24,4 mp

                    Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                    Dat was de introductieprijs, maar ik vermoed niet dat je die voor die prijs nog veel gaat aantreffen. Bij Konijnenberg op dit moment 5388 €, en op voorraad !!
                    Voor de Mark II, de 1DSIII is nog steeds 7000€ ( is toch al 200 gezakt sinds december)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D3X 24,4 mp

                      Nee hoor, wel degelijk 1 Ds mk III
                      http://www.fotokonijnenberg.be/product_list.php?idc=53
                      Bij Rubens staat hij inderdaad nog op 7000 €

                      Dus als ge nog wat centjes op overschot hebt

                      Dit toont nog maar eens aan, dat je best altijd een paar maanden wacht tot na de introductie. Een tijdschrift heeft ooit eens voor een aantal dSLR's de prijsevolutie uitgetekend in een grafiek, van introductie tot bijna einde carriere. Besluit : als je een paar maanden wacht (2 à 3 is voldoende) spaar je al direct een paar honderd Euro uit.
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D3X 24,4 mp

                        Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                        Nee hoor, wel degelijk 1 Ds mk III
                        http://www.fotokonijnenberg.be/product_list.php?idc=53
                        Bij Rubens staat hij inderdaad nog op 7000 €

                        Dus als ge nog wat centjes op overschot hebt

                        Dit toont nog maar eens aan, dat je best altijd een paar maanden wacht tot na de introductie. Een tijdschrift heeft ooit eens voor een aantal dSLR's de prijsevolutie uitgetekend in een grafiek, van introductie tot bijna einde carriere. Besluit : als je een paar maanden wacht (2 à 3 is voldoende) spaar je al direct een paar honderd Euro uit.
                        http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49043

                        Bij Konijn moet je oppassen met de prijzen op de hoofdpagina, (Vanaf....) Je moet altijd even doorklikken en dan zal je zien dat het inderdaad de 1DsII is die maar 5388 euro kost, de 1DsIII kost 6995
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nikon D3X 24,4 mp

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49043

                          Bij Konijn moet je oppassen met de prijzen op de hoofdpagina, (Vanaf....) Je moet altijd even doorklikken en dan zal je zien dat het inderdaad de 1DsII is die maar 5388 euro kost, de 1DsIII kost 6995
                          Inderdaad, je hebt overschot van gelijk.
                          Dju, nu moet ik toch nog wat verder sparen (kuchkuch) .
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nikon D3X 24,4 mp

                            Dubbelpost.
                            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

                            Comment

                            Working...
                            X