Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony A200 met flits van minolta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony A200 met flits van minolta

Ik heb een sony A200 gekocht omdat ik mijn vorige spullen van mijn minolta hierop kon gebruiken.
    Mijn oude flitser een ,minolta program 5200i,werkt op dit nieuw toestel ook maar niet meer automati
    Kan dit probleem opgelost worden?
    Zijn er leden die er ervaring mee hebben en een oplossing hebben?
    Dank bij voorbaat.

Re: sony A200 met flits van minolta

Op deze pagina staat een lijst met Alpha compatibele modellen, en de compatibele functies. Jouw flits staat in de lijst, maar er zijn toch heel wat rode 'NO' tje te zien vrees ik. En een oplossing? Lijkt me sterk dat die eraan zit te komen.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Een oplossing bestaat daarvoor niet.
      Gewoon een tweedehands Minolta 3600HSD of 5600HSD kopen, is het interessantste alternatief vind ik.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Er bestaan hotshoe adapters (nieuw) om standaard flitsers aan te sluiten. Sony heeft ook zo'n ding, maar daar zou het 180 Euro kosten. Via eBay enkele dollars... Noemt een FS-1100 hotshoe adapter. Een zoekopdracht op eBay brengt wellicht wel wat aan het licht.

Patrick.

Comment

Working...
        X