Een tijdje geleden zag ik een voorbeeldje van de focustracking van de IDmklll van een TGV en dat in filmple gemonteerd, dat wilde ik vanmiddag ook een proberen, maar bij gebrek aan een TGV ben ik maar op een viaduct gaan staan
Lockon - of
51 punten 3D
AFC
kleinste jpeg
CH
dynamisch veld AF
Maar ik kwam bij de beste serie niet verder als 5 foto's en daarna was de focus los van de auto(speciaal op een lichte auto gewacht), locked hierna soms wel op verkeerde onderwerpen.
Vraag ik teveel van de camera met een auto die 120km/h rijdt of doe ik iets fout? Of is zo'n enkele TGV gewoon makkelijker of hebben ze daar de boel geflest, door de framerate bij monteren hoger te maken dan bij het nemen van van de foto's.
BTW ik heb zo'n filmpje ook al eens gezien van een D2h en een racewagen.
Lockon - of
51 punten 3D
AFC
kleinste jpeg
CH
dynamisch veld AF
Maar ik kwam bij de beste serie niet verder als 5 foto's en daarna was de focus los van de auto(speciaal op een lichte auto gewacht), locked hierna soms wel op verkeerde onderwerpen.
Vraag ik teveel van de camera met een auto die 120km/h rijdt of doe ik iets fout? Of is zo'n enkele TGV gewoon makkelijker of hebben ze daar de boel geflest, door de framerate bij monteren hoger te maken dan bij het nemen van van de foto's.
BTW ik heb zo'n filmpje ook al eens gezien van een D2h en een racewagen.
Comment