Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weatherproof in de tropen: meerwaarde of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weatherproof in de tropen: meerwaarde of niet?

Die gifkikkers hebben ze in Suriname ook. Hele mooie diertjes. Ik heb zo ook blauwe gezien. Ik ben er zo eens eentje gevolgd, maar ben daarmee maar gestopt toen ik zo'n agressieve Goliath Tarantula tegenkwam. Terug naar 't paadje...
    ______
    www.vue.photo

Comment

Dat snap ik helemaal!

Gisteren lieten ze er nog een zien op Animal Planet, wat zijn die krengen groot. En die kerel liet `m nog op z`n hand zitten ook...
      Newby met een Powershot S3
      En nu ook een Pentax K100D met 18-55 en een Tamron 70-300
      -----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C20v Bekijk bericht
        Dat snap ik helemaal!

Gisteren lieten ze er nog een zien op Animal Planet, wat zijn die krengen groot. En die kerel liet `m nog op z`n hand zitten ook...
        Dat zou ik nu niet meteen doen... ze zijn heel agressief, en met hun tanden van 3 cm bijten ze dwars door je hand heen.
        Voor degenen die er zo nog geen hebben gezien: ze passen net op een trottoirtegel. Ik heb wel nog een foto van een opgezet exemplaar met daarnaast de hand van één van mijn vrouwelijke collega's daar, om een referentiepunt te hebben:

______
        www.vue.photo

Comment

Ja, Goliath is een zeer treffende benaming. Er zijn niet veel dingen die ik niet hoef te zien in CR en dit is er 1 van...
          Newby met een Powershot S3
          En nu ook een Pentax K100D met 18-55 en een Tamron 70-300
          -----

Comment

Working...
          X