Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serialnummer voor cashback van kit?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Serialnummer voor cashback van kit?

    Als je het formulier invult en het is allemaal goed ingevult dan krijg je bovenin het formulier op pagina 1 een oline reference nummer .
    Als je problemen hier mee hebt moet je bellen: Ireland 1890 200 563

    Of het WAK nummer van jou is misschien het referencie nummer,
    Bij mij zijn het twee serie nummers de eerste serie 7 cijfers en het tweede 6 cijfers met een hekje ervoor.

    Een emailvraag kan je altijd doen bij canon_support@techteam.com

    Last edited by Forestwalker; 16 april 2008, 22:10.

    Comment


    • #17
      Re: Serialnummer voor cashback van kit?

      Op pag.1 van dat cash back aanvraagformulier staat idd. een online referentienummer en er staat onder: "... u heeft dit nummer nodig als u de status van uw cash back wilt controleren."
      Op pag.5 staat dan weer: "...U ontvangt een ID-code waarmee u de status van uw aanvraag kunt controleren (via het volgende webadres: www.submissionstatus.com)..."

      Op die webpagina kan ik het (lange) nummer van pag. 1 niet invullen omdat het formaat niet klopt. Een emailbericht van ontvangst heb ik ook nog steeds niet, dus ook niet de ID-code van pag.5.

      Ik heb alles werd 3 weken geleden verstuurd. Geduld hebben is de boodschap waarschijnlijk ...
      mijn foto's: www.reneheylen.be

      Comment


      • #18
        Re: Serialnummer voor cashback van kit?

        Idd .. Ik heb het gisteren allemaal nog eens nagekeken en met het on-line ref nummer kom je nergens .. dus maar stoute schoenen aangetrokken en nog contact opgenomen via email op dezelfde site .. vanmorgen reeds antwoord .. kort en goed? of standaard antwoord ?

        "... Geachte ...
        Dank u voor deze informatie. Dit is nu in behandeling. U zal uw cashback spoedig ontvangen.
        Met vriendelijke groet,
        Customer Service Team
        ..."

        Comment


        • #19
          Re: Serialnummer voor cashback van kit?

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Goed voor u !!
          Eind deze week zal het net een maand geleden zijn dat ik mijn dossier ingestuurd heb en ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging. Tel uit mijn winst !
          Als ik op de ervaring van het merendeel der gevallen moet afgaan dan is uw geval eerder grote uitzondering dan regel ..
          Op pagina 5 staat 21 werkdagen dan waren ze zeer snel bij mij.
          Maar ik ben er wel achter dat je, je gegevens goed moet invullen doe je dit niet heb je gelijk problemen.
          Op de Eos site had iemand 3 maal bericht gekregen dat het rekeningnummer niet klopte.
          Het ging om de IBAN in dit nummer is de bank ook verwerkt.
          Verder hebben ze het over een Swift nummer hier heb ik de BIC Code ingevuld.
          Heb het formulier twee maal uitgeprint om een copie te bewaren.
          Vulpus pilum mutat, non mores.

          Comment


          • #20
            Re: Serialnummer voor cashback van kit?

            Ja swiftnummer heb ik ook bic nummer ingevuld.
            Waar je, je aanvraag voor cashback kan volgen, staat niet vermeld.

            Comment


            • #21
              Re: Serialnummer voor cashback van kit?

              Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
              ... Waar je, je aanvraag voor cashback kan volgen, staat niet vermeld ...
              Op pag.5 staat dan weer: "...U ontvangt een ID-code waarmee u de status van uw aanvraag kunt controleren (via het volgende webadres: www.submissionstatus.com)..."
              mijn foto's: www.reneheylen.be

              Comment


              • #22
                Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Goed voor u !!
                Eind deze week zal het net een maand geleden zijn dat ik mijn dossier ingestuurd heb en ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging. Tel uit mijn winst !
                Als ik op de ervaring van het merendeel der gevallen moet afgaan dan is uw geval eerder grote uitzondering dan regel ..
                Ik heb reeds 2 maal van de cashback genoten ,telkens zonder een probleem en binnen de maand.
                Dus Canon:chapeau
                Canon 50D - 24-105 f/4L IS - 70-200 f /2.8 L IS - 430 EX II

                Comment


                • #23
                  Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
                  Ik heb reeds 2 maal van de cashback genoten ,telkens zonder een probleem en binnen de maand.
                  Dus Canon:chapeau
                  Zoals ik al zei .. leuk voor u .. maar na 1 maand heb ik nog niet eens een tracking number dus wat helpt mij dat vooruit ? chapeau op of af ?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                    Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
                    Ik heb reeds 2 maal van de cashback genoten ,telkens zonder een probleem en binnen de maand.
                    Dus Canon:chapeau
                    Bij mij heeft het al 3 cashback-keren ook langer op zich laten wachten hoor. Deze keer ook een streepjescode verzonden voor de 40D en idd, na 3 weken nog steeds niets gehoord.



                    @ Jan Vos:
                    Uw reactie "wat doen jullie weer moeilijk" is eigenlijk niet erg forumvriendelijk...

                    Een forum, daar kan je vragen op posten. Als je op alle vragen het antwoord wist, dan moest er geen forum zijn. Als iedereen zo gemakkelijk en snel de cashback had teruggekregen, dan zouden er geen dergelijke vragen gepost worden. Wie zou er zich dan ook mee bezig houden?
                    Ik heb ook getwijfeld over de streepjescodes, want ik heb er eentje van de body, eentje van de kitdoos, een ander nummer van de witte doos in de kitdoos... dat zorgt inderdaad voor verwarring en onzekerheid. En daar kan dit forum dan bij helpen, al was het maar ter geruststelling.

                    Toch bedankt voor uw bijdrage!
                    Mvg, Fre

                    Comment


                    • #25
                      Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                      Oorspronkelijk geplaatst door fre310 Bekijk bericht
                      Bij mij heeft het al 3 cashback-keren ook langer op zich laten wachten hoor. Deze keer ook een streepjescode verzonden voor de 40D en idd, na 3 weken nog steeds niets gehoord.

                      snip...
                      Ik heb ook getwijfeld over de streepjescodes, want ik heb er eentje van de body, eentje van de kitdoos, een ander nummer van de witte doos in de kitdoos... dat zorgt inderdaad voor verwarring en onzekerheid. En daar kan dit forum dan bij helpen, al was het maar ter geruststelling.
                      ...
                      Ha dank u voor de info .. ik kon er helemaal niet aan uit omdat de streepjescode op de doos van de 40D (en voor de cashback) in niets te vergelijken viel met de streepjescode op de doos van mijn 400D ( helaas zonder CB ) .. op de doos van de 40D staat niet eens de sticker met het serienummer wat op de 400D doos WEL staat .. leek mij bijzonder inconsistent ..
                      FWIW

                      Comment


                      • #26
                        Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                        20 maart heb ik mijn cashbackformulier ingestuurd en vandaag is het geld bijgeschreven. Ook ik kon op http://www.submissionstatus.com/ geen status inzien. Het nummer op het formulier van Canon was als volgt: 1234567 - #987654

                        Op mijn bankafschrift was het kenmerk gewijzigd in: CANON CASHBACK (CREF 987654W1234567) Als ik nu die W1234567 in type op submissionstatus.com kan ik mijn gegevens wel inzien. Dus wellicht dat anderen dat ook kunnen, zet simpelweg een W voor het eerste nummer op je formulier en geef dat in op die site. Ik hoop dat iemand hier mee geholpen zal zijn.

                        Een mail dat het in behandeling was heb ik nooit ontvangen. Bovendien had ik mijn 40D van Konijnenberg in een kitdoos met flitser 580 ontvangen, de helft van de doos was dus leeg omdat ik enkel een camera had besteld en de streepjescode kwam dus niet overeen met artikelen die ik had aangekruist. Ze zullen dit wel controleren aan de hand van de factuur welke je bij moet sluiten.
                        Last edited by Rimshaker; 22 april 2008, 17:08.
                        Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                          De Cashback is inderdaad zeer snel dit jaar, ook al terug gekregen en pas einde maart ingestuurd.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rimshaker Bekijk bericht
                            20 maart heb ik mijn cashbackformulier ingestuurd en vandaag is het geld bijgeschreven. Ook ik kon op http://www.submissionstatus.com/ geen status inzien.
                            ... Een mail dat het in behandeling was heb ik nooit ontvangen. Bovendien had ik mijn 40D van Konijnenberg in een kitdoos met flitser 580 ontvangen, de helft van de doos was dus leeg omdat ik enkel een camera had besteld en de streepjescode kwam dus niet overeen met artikelen die ik had aangekruist. Ze zullen dit wel controleren aan de hand van de factuur welke je bij moet sluiten.

                            Net hetzelfde verhaal hier! Ook de 40D kitdoos met 580 EX flitser bij konijn meegekregen, en vandaag (na gisteren en vandaag het cashback center te hebben gebeld via een omweg, de algemene customer service van canon) de cashback ontvangen. Geen enkele bevestigingsmail gekregen na ontvangst papieren. Maar blijkbaar gebeurt dit nooit? Ik heb bij de vorige cashback acties alleszinds ook NOOIT een mail gezien...
                            Mvg, Fre

                            Comment


                            • #29
                              Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rimshaker Bekijk bericht
                              20 maart heb ik mijn cashbackformulier ingestuurd en vandaag is het geld bijgeschreven. Ook ik kon op http://www.submissionstatus.com/ geen status inzien. Het nummer op het formulier van Canon was als volgt: 1234567 - #987654

                              Op mijn bankafschrift was het kenmerk gewijzigd in: CANON CASHBACK (CREF 987654W1234567) Als ik nu die W1234567 in type op submissionstatus.com kan ik mijn gegevens wel inzien. Dus wellicht dat anderen dat ook kunnen, zet simpelweg een W voor het eerste nummer op je formulier en geef dat in op die site. Ik hoop dat iemand hier mee geholpen zal zijn.

                              Een mail dat het in behandeling was heb ik nooit ontvangen. Bovendien had ik mijn 40D van Konijnenberg in een kitdoos met flitser 580 ontvangen, de helft van de doos was dus leeg omdat ik enkel een camera had besteld en de streepjescode kwam dus niet overeen met artikelen die ik had aangekruist. Ze zullen dit wel controleren aan de hand van de factuur welke je bij moet sluiten.
                              Bedankt voor de info ... mijn bestelling bij "Konijn" was identiek met de uwe .. een grote doos (maar half leeg wegens geen flitser in de aankoop) en dus een ietwat vreemde streepjescode ..
                              Ik ga zometeen uw nummertruk uitproberen

                              EDit: Uw truk met de W voor het nummer werkt perfect LOL ! mijn CB is uitgevoerd op 19 april ..

                              Mijn dank aan iedereen voor de "morele ondersteuning" LOL !
                              Last edited by Guest41; 22 april 2008, 21:25.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Serialnummer voor cashback van kit?

                                Yep, het werkt perfect met W. Bedankt voor de info
                                Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
                                Powershot G3

                                Comment

                                Working...
                                X