Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera kopen in UK?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Camera kopen in UK?

nee, niet persé maar dan moet ik wel ene hebben hé ipv dat ik dan nog moet wachten tot ik ook een stekker heb

Ik zou het enkel combineren met een uitstapje (met vriendin) naar londen vandaar ook mijn vraag wie al effectief is geweest (en naar welke winkels).
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Bij mijn 5D mkII zat gewoon een europees snoer er bij in de verpakking standaard.
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Nee, maar die paar euro gaat de koop toch niet blokkeren?
        Bij mijn 40d zat er ook een standaard EU kabel, ze hadden een extra UK kabel erin gestoken.

Comment

Diegenen onder jullie die al een camera hebben gekocht in de UK. Wat moet je doen met de batterijlader?

Moet je een nieuwe lader aanschaffen, of is een adaptorstekkertje UK/EUR voldoende?

Gr,
          Bart.

Comment

de laders zijn tegenwoordig geschikt tussen de 100 en de 250vac
            het enige dat je zal moeten doen is gewoon er een andere stekker aanzetten

Comment

Als ik er gewoon een andere stekker opzet, een klassieke van hier die ik pakweg in de gamma koop is dat in orde?

Dank je...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart 26 Bekijk bericht
                Diegenen onder jullie die al een camera hebben gekocht in de UK. Wat moet je doen met de batterijlader?

Moet je een nieuwe lader aanschaffen, of is een adaptorstekkertje UK/EUR voldoende?
                Bij mij zat ook de standaard Europese stekker.

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

dju.... en 't is bijna krokusvakantie. Dacht dat dat wel goed kwam met die dalende koers. Zag er goed uit. Moet wel erg zijn voor die Engelsen hé. Voor ons zijn de prijzen na die opslag nu gelijk. Maar voor hen zijn ze dus wel vet opgeslagen. Nog meer crisis en nog minder omzet dus. Snap dat niet helemaal eigenlijk hoor....
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

een kleine update:
                    ik heb eind december voor ong 2000 euro (2000 pond dan) materiaal gekocht in de UK,
                    - nikkor 70-200mm 2.8 : 1100 euro
                    - Nikkor 16mm fish 2.8: 440 euro
                    - epson R2880: 470 euro

Met een vlug rekensommetje kwam ik nu op 2800 euro
                    door
                    -minder interessante pond (nu 1,15)
                    -stijging Nikon-materiaal

scheelt toch echt heel veel he
                    Photography helps people to see
                    -Berenice Abbott-
                    BD1050BE

Comment

grappige is dat ze niet konden leveren.... en ik vond er via internet nog ene. Die is vanuit Montpellier verstuurd per express, via Marseille over Keulen naar Brussel... en ik had hem de dag erna. Bleek dan toch een UK versie te zijn!
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

Comment

Heeft er iemand al z'n cashback teruggekregen ??

Comment

Ik ga over een maand naar Londen...
                          met de koers van vandaag zijn er nog steeds koopjes te doen.
                          1.0744€ voor 1£
                          D90 met 18-105VR voor minder dan 900€ !!!
                          dan kan ik zonder de cashback hoor.
                          Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart 26 Bekijk bericht
                            Als ik er gewoon een andere stekker opzet, een klassieke van hier die ik pakweg in de gamma koop is dat in orde?

Dank je...
                            Je kan die kabels ook compleet kopen bij een electronicazaak.
                            Wel even je lader meenemen om de stekker te passen.
                            Je behoud dan de platte stekker die in de 230 volt gaat anders koop je een grotere ronde die meer ruimte inneemt.
                            Van een scheerapparaat past niet maar van een GP lader wel.
                            Vulpus pilum mutat, non mores.

Comment

Hou er rekening mee dat de winkeliers lokkertjes hebben als je in de winkel komt net uitverkocht.
                              Als er Sale bijstaat is het vaak een aanbieding.
                              Vulpus pilum mutat, non mores.

Comment

Koers is omhoog... zal nog stijgen...
                                ik ga naar NL!
                                Bij Kamera-Express een D90 en eventueel een SB-600 halen...
                                Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Working...
                                X