Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera kopen in UK?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera kopen in UK?

Oorspronkelijk geplaatst door madebra Bekijk bericht
    99,99999% kans dat je je geld kwijt zijt ...
    Het regeltje "als het te mooi is ...." is hier ook van toepassing

Ter info : de site naam is aangemaakt op 16-Jan-2009. Dus 3 dagen oud
    Krijg nu toch ook even de indruk dat het niet helemaal pluis is
    Het is ook te mooi om waar te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elmo60 Bekijk bericht
      Krijg nu toch ook even de indruk dat het niet helemaal pluis is
      Het is ook te mooi om waar te zijn.
      2074€ voor een nikon D3.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
        Hey thnx voor de reactie
        en http://www.warehouseexpress.com/home/default.aspx
        is er iemand bekend met deze site ?
        Begin december een Nikon 14-24/2.8 gekocht; correct en snel geleverd. Geen probleem.
        35 £ verzendkosten naar België.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Vraagje aan de mensen die onlangs een Canon body in Engeland gekocht hebben:
          Krijgen jullie een Canon-garantiekaart meegeleverd?
          Welke talen worden er op de doos gebruikt?

Ik heb gisteren mijn levering ontvangen (van bentonville, bij warehouse waren ze out of stock toen ik besteld heb) en:

-er zit wel een rekening bij waarop staat "12 maand internationale garantie"
          -maar geen Canon-garantiekaart (die je volgens mij nodig hebt als je het toestel hier ergens wil binnendoen)
          -op mijn doos staat naast Engels de uitleg in het Japans+Chinees+Koreans, maar geen andere Europese taal, wat ik verdacht vind.

Ik denk dus een beetje dat mijn pakket grijze import uit Azië is, en ik daarom geen Canon-garantiekaart gekregen heb, daarom dat ik even wil checken hoe het bij de anderen zit...

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
            zou betrouwbaar zijn, check eens reacties op dit forum.
            maar blijkbaar zijn de prijzen (van canon materiaal) serieus aangepast (koers van pond?)
            een week of zo geleden stond de ef 500mm van canon 4089 en nu 4899 pond ....

hupla: nu aan £5457.14

Op nog op geen maand tijd +25%

Compleet zot .

Comment

Zelfde liedje met de Canon 100-400, stond nog geen £1000 begin dit jaar, nu aan £1269

Blijkbaar zijn al de prijzen de hoogte in aan het gaan, en niet met 10% maar met 25%

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Blijkbaar zijn al de prijzen de hoogte in aan het gaan, en niet met 10% maar met 25%
                Dat is jammer, maar niet zo erg... Gewoon met z'n allen wachten om te kopen... een dalende vraag doet de prijzen ook dalen
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                  Ik denk dus een beetje dat mijn pakket grijze import uit Azië is, en ik daarom geen Canon-garantiekaart gekregen heb, daarom dat ik even wil checken hoe het bij de anderen zit...
                  De garantiekaart zit in dat plastieken setje waar je handleiding in zit. Het ziet er zo uit:

Comment

Even een andere vraag...

Als je een aankoop doet met je visakaart, welke wisselkoers wordt er dan gehanteerd? Is het die van het moment dat de winkeliers het bedrag aanrekent, of is het de koers van het moment dat visa jouw afrekening maakt?

Comment

• Re: Camera kopen in UK?

Oorspronkelijk geplaatst door Bart 26 Bekijk bericht
                      Even een andere vraag...

Als je een aankoop doet met je visakaart, welke wisselkoers wordt er dan gehanteerd? Is het die van het moment dat de winkeliers het bedrag aanrekent, of is het de koers van het moment dat visa jouw afrekening maakt?
                      Visa debiteert je kaart op het moment dat de winkelier de transactie uitvoert.
                      De winkelier rekent af in GBP dus hij geen idee welk bedrag jij moet betalen aan Visa in Eur. De koersen die Visa hanteert zijn vrij goed maar het zal iets hoger zijn dan de koers die je vind via bv. www.tijd.be
                      BD0497BE : Nikon body + glas
                      www.RudyVerrijt.info

Comment

Toen ik bestelde stond de koers op 1.06, aangerekend was het omgerekend 1.08.

Comment

2 vraagjes

Is er iemand al echt naar londen zelf geweest (op uitstap) en daar ene gekocht? Of allemaal op het internet via warehouse?

Bij de 50D( waar ik interesse in heb) zit daar ook een stekker bij voor in belgie?

mvg
                          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Mijn laatste speeltje heb ik gekocht via internet (meer bepaald via mail, webshop ondersteunde geen levering naar België) bij Clifton Camera's. De betaling verliep via internationale overschrijving. Levering liet wel even op zich wachten (niet alles was binnen, overschrijving net iets trager dan kredietkaart/paypal, en het leveringsadres doet GPS blijkbaar flippen zodat ze nog eens moesten terugkomen).

De lader past voorlopig niet. Gelukkig heb ik nog 3 andere laders binnen handbereik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                              2 vraagjes

Is er iemand al echt naar londen zelf geweest (op uitstap) en daar ene gekocht? Of allemaal op het internet via warehouse?

Bij de 50D( waar ik interesse in heb) zit daar ook een stekker bij voor in belgie?

mvg
                              Ik heb eind vorig jaar 2maal besteld in de UK

Mifsuds Photographic provide a comprehensive range of new and used DSLR cameras and lenses. Part exchange welcome, best prices paid for used equipment.

Tweemaal is alles correct en profesioneel verlopen.

voor die stekker: stuur gewoon een mailtje
                              BD0497BE : Nikon body + glas
                              www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                                Nee, maar die paar euro gaat de koop toch niet blokkeren?
                                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                                X