Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera kopen in UK?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Camera kopen in UK?

    Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
    straffe mannen bij warehouse .uk.Ik bestel daar een plaatje van wimberley en betaal met visa .Eerst krijg ik een mail dat het order ok is en vandaag krijg ik dit:
    To complete your order we need proof of your name and address on a
    document

    You can scan a recent utility bill or a bank statement of some sort -
    driving license if this has your address on - or a tax bill - copy of
    passport if this has your address on
    Any document with your name and address on.

    This is done as a security check for non uk orders with no history with
    us.

    Once this is received we can complete the order.
    Kind regardsWarehouse Express

    Ik heb reeds andere dingen besteld in de uk en dit nog nooit meegemaakt
    Ik heb me vorige week nog een lens besteld in de UK en ik moest ook een "proof of identity" versturen.Ik heb een kopie van faktuur van waterverbruik gemaild en 't was in orde.Was de derde lens die ik bij deze Britse handelaar kocht en ik heb dat telkens moeten doen.Eens je het weet is het een kleine moeite.Ik wacht zelfs hun vraag niet meer af en mail ze dit dadelijk.Kreeg dezelfde dag nog bericht dat lens verstuurd was en twee dagen later werd ze thuis geleverd.
    Danny's Photosite

    Comment


    • #62
      Re: Camera kopen in UK?

      ik heb gewoon met "bank transfer" kunnen betalen..
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #63
        Re: Camera kopen in UK?

        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        straffe mannen bij warehouse .uk.Ik bestel daar een plaatje van wimberley en betaal met visa .Eerst krijg ik een mail dat het order ok is en vandaag krijg ik dit:
        To complete your order we need proof of your name and address on a
        document

        You can scan a recent utility bill or a bank statement of some sort -
        driving license if this has your address on - or a tax bill - copy of
        passport if this has your address on
        Any document with your name and address on.

        This is done as a security check for non uk orders with no history with
        us.

        Once this is received we can complete the order.
        Kind regardsWarehouse Express

        Ik heb reeds andere dingen besteld in de uk en dit nog nooit meegemaakt
        Ik heb deze mail ook terug gekregen verleden week bij de bestelling van mijn lens.
        Raar dat ze dit doen,ze zien dit toch als ze het geld opvragen als alles klopt?
        D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
        nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
        BD1230BE

        Comment


        • #64
          Re: Camera kopen in UK?

          Ik koop eigenlijk alles op ebay en betaal dan met Paypal
          Heb wel een tijdje moeten zoeken naar iemand die zijn gebruikte camera buiten de UK wilde verzenden
          Bij veel (particuliere) verkopers staat dat ze niet buiten de UK willen verkopen
          Winkels die dingen op ebay verkopen willen dit meestal wel
          Heb dit eigenlijk alleen bij fotospullen ,andere dingen heb ik dit eigenlijk nooit mee gemaakt
          Heb inmiddels meer als 100 goeie beoordelingen op ebay (100%) en dat is eigenlijk altijd een pluspunt
          Betaal ook altijd gelijk met paypal (is maar drie keer op een muisknop drukken)
          Heb een Paypal rekening die gekoppeld is aan mijn bankrekening ,als ik iets betaal word het na een dag afgeschreven

          Comment


          • #65
            Re: Camera kopen in UK?

            Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
            Heb een Paypal rekening die gekoppeld is aan mijn bankrekening ,als ik iets betaal word het na een dag afgeschreven
            Wist niet dat dit mogelijk was.Mijn paypal is gekoppeld aan VISA en alles wordt dus einde maand geregeld.Paypal is inderdaad een erg handig systeem en ook veilig.Heb in totaal al meer dan 200 betalingen verricht en stortingen ontvangen en nooit enig probleem gehad.Inderdaad enkele kliks en 't is gebakken.
            Danny's Photosite

            Comment


            • #66
              Re: Camera kopen in UK?

              Iemand ervaring met London Camera Exchange? (www.lcegroup.co.uk)

              Ze zijn niet de allergoedkoopste, maar ze zijn de enige die op dit moment de configuratie die ik van plan ben te kopen (450D met 50mm 1.8 en 55-250 IS) in stock hebben.

              Meteen reactie gekregen op een paar mails, maar ze zitten blijkbaar wel op hun geld. Ik vraag of ze voldoende stock hebben om gewoon te wachten tot ik dit weekend in Londen kan langskomen, of ik beter nu online bestel, dit is hun antwoord:

              Hi there – I would put a deposit on the whole lot to reserve them. Please phone me on 020 7379 0200 with Card details if you wish to do that. We’d need a £250.00 deposit please…

              Langs de andere kant, zo versterkt je de idee dat alles snel weg zal zijn natuurlijk. (wat vermoedelijk ook zo is denk ik, maar soit).

              Anyway: iemand ervaring met LCE?

              Comment


              • #67
                Re: Camera kopen in UK?

                Hallo allemaal,
                ik ben nu ernstig aan 't overwegen om mij een D700 in de UK aan te schaffen. Nikon UK heeft deze maand nog die actie om bij een D700, het Capture NX2 software-pakket aan te vragen. Het probleem is nu, dat het alleen voor inwoners van UK en Ierland geldig is.
                Heeft iemand een idee, hoe ik alsnog van deze aanbieding kan genieten?
                Groetjes
                Kazimier

                Comment


                • #68
                  Re: Camera kopen in UK?

                  hmm, zal toch moeilijk te controleren zijn waar jij woont .. dvd zal immers bij toestel zitten en activatienummer via mail ?
                  dus,ofwel fictief adres,anders vragen of je adres van winkel mag gebruiken ?

                  Comment


                  • #69
                    Re: Camera kopen in UK?

                    Ik heb vorige week van Grays of Westminster telefonisch besteld (& bestelling supersnel ontvangen!). Ik heb alleen mijn VISA kaartnummer dorgegeven (en ook het security number achteraan). Geen probleem met identiteitsbewijs (kopie van passpoort ofzo) of met levering naar Belgie. Ben zeer tevreden van de service

                    Het lijkt me vreemd dat men soms kopies van passpoort of een andere document zou vragen... De bestelling wordt toch verstuurd nadat de betaling bevestigd word door BCC?
                    Ook dat de UK handelaars meestal niet willen leveren naar Belgie vind ik vreemd.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Camera kopen in UK?

                      Heb gisteren ook een bestelling geplaatst bij Warehouse Express, zij vroegen eveneens een bewijs met naam/adres.
                      Ik verwacht binnenkort wel een antwoord wanneer mijn producten worden geleverd, geen enkel was op stock (450D + D90), maar ik kan wachten

                      Comment


                      • #71
                        Re: Camera kopen in UK?

                        Iemand ervaring met deze shop in de UK? https://www.volacdirect.com
                        Hun prijzen zijn echt wel laag: 711 euro voor Nikon D300, inclusief tax.
                        mvg
                        Bert

                        Comment


                        • #72
                          Re: Camera kopen in UK?

                          Ik heb het idee opgegeven na veel problemen.
                          De ene wil niet leveren buiten UK.
                          De andere antwoord niet op je emails...
                          Bijkomend probleem is dat ik met m'n BTWnummer taxvrij kan aankopen, maar dat is blijkbaar niet evident. Sommige vragen eerst het volledige bedrag en zeggen dat ze achteraf de btw zullen terugstorten (eerst zien en dan geloven).

                          Dit heeft me er toe besloten om geen risico te nemen en een extra D300 te bestellen bij redcoon.be . Is ook vrij goedkoop en ik ben zeker dat ik de BTW kan aftrekken, dus op het einde van de rit misschien wel goedkoper dan al die zever en problemen...
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: Camera kopen in UK?

                            Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
                            Iemand ervaring met deze shop in de UK? https://www.volacdirect.com
                            Hun prijzen zijn echt wel laag: 711 euro voor Nikon D300, inclusief tax.
                            Toch maar mee opletten:

                            WHOIS information for: volacdirect.com:

                            [whois.register.it]

                            REGISTER.IT SPA - Whois Server Version 1.4

                            The Registry database contains ONLY .COM, .NET and .ORG domains.

                            Domain name: VOLACDIRECT.COM
                            Created on: 2008-12-07
                            Updated on: 2008-12-08
                            Expires on: 2009-12-07
                            Registrant Name: VOLAC LIMITED
                            Contact: VOLAC LIMITED
                            Registrant Address: 50 Fishers Lane, Orwell
                            Registrant City: Royston
                            Registrant Postal Code: SG8 5QX
                            Registrant Country: GB
                            Administrative Contact Organization: Namesco Limited
                            Administrative Contact Name: Domain Administrator
                            Administrative Contact Address: Acton House, Perdiswell Park
                            Administrative Contact City: Worcester
                            Administrative Contact Postal Code: WR3 7GD
                            Administrative Contact Country: GB
                            Administrative Contact Email: transfers-auth@names.co.uk
                            Administrative Contact Tel: +44 845 3633630
                            Technical Contact Organization: Namesco Limited
                            Technical Contact Name:
                            Technical Contact Address: Acton House, Perdiswell Park
                            Technical Contact City: Worcester
                            Technical Contact Postal Code: WR3 7GD
                            Technical Contact Country: GB
                            Technical Contact Email: register.it@names.co.uk
                            Technical Contact Phone: +44 845 3633630
                            Technical Contact Fax: +44 845 363 3631
                            Primary Name Server Hostname: NS51.DOMAINCONTROL.COM
                            Secondary Name Server Hostname: NS52.DOMAINCONTROL.COM


                            >>> Last update of whois database: Thu Jan 8 09:50:36 2009 <<<
                            Als je ziet dat de website nog maar 1 maand bestaat ....... OPLETTEN is de boodschap, ook als je het adres 50, Fishers Lane, SG8 5QX in google maps bekijkt zie dat het een residentiële wijk is.... dus zeer twijfelachtig.

                            Ik kan natuurlijk mis zijn, maar als ik jou was zou ik toch zeer goed opletten.

                            Want meestal als iets te mooi is om waar te zijn is het ook niet waar.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Camera kopen in UK?

                              Redcoon goedkoop???

                              Ik heb daar twee bedenkingen bij: prijzen van 2942,72 en 3201,66 voor zelfde 5D mark II kit met de 24-105, zijnde respectievelijk een gewone en een Europese versie (EU versie duurder).

                              Hun uitleg op de site:

                              Wat is een Europees model?
                              Deze modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn dus ook geschikt voor de Nederlandse markt. De producten zijn 100% identiek aan de zogenaamde Nederlandse modellen met uitzondering van de handleiding. De handleiding wordt geleverd in het engels en/of duits. Vaak zijn deze modellen voordeliger dan de Nederlandse modellen.
                              Dus betaal je nu meer voor een zelfde toestel met enkel een Engelstalige handleiding? OF is die goedkopere dan een US import of zo??
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

                              Comment


                              • #75
                                Re: Camera kopen in UK?

                                Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                                Ik heb het idee opgegeven na veel problemen.
                                De ene wil niet leveren buiten UK.
                                De andere antwoord niet op je emails...
                                Bijkomend probleem is dat ik met m'n BTWnummer taxvrij kan aankopen, maar dat is blijkbaar niet evident. Sommige vragen eerst het volledige bedrag en zeggen dat ze achteraf de btw zullen terugstorten (eerst zien en dan geloven).

                                Dit heeft me er toe besloten om geen risico te nemen en een extra D300 te bestellen bij redcoon.be . Is ook vrij goedkoop en ik ben zeker dat ik de BTW kan aftrekken, dus op het einde van de rit misschien wel goedkoper dan al die zever en problemen...
                                Snap ik niet helemaal hoor, ik heb gewoon naar warehouseexpress gebeld, btw nummer gegeven en onmiddellijk de prijs zonder btw gekregen (incl verzendkosten van £35), bedrag overgeschreven en nu wachten dus (wou niet met Visa betalen deze keer).

                                Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                                Comment

                                Working...
                                X