Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera kopen in UK?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Camera kopen in UK?

    Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Ben op die site eens gaan kijken. Met een koers van 1,259 € voor een pond...
    zijn dat nagenoeg dezelfde prijzen als hier.
    Dan moet jij wel een goedkope winkel gevonden hebben of vind jij 200€ de moeite niet. Ik anders wel hoor.

    Marc
    Nikon

    Comment


    • #17
      Re: Camera kopen in UK?

      Ik heb hier een kit gekocht 40D - 17-85 - 70-300.
      Daar heb ik geen behoefte aan. Als je naar enkele leuke lenzen gaat kijken:

      Lens / Prijs ponden Euro Rubens
      70-200-2,8-IS 1300 1636,7 1569
      100-400 1100 1384,9 1369
      16-35 1200 1510,8 1409
      300-4,0-IS 950 1196,05 1295



      3 van de 4 zijn zelfs duurder dan hier bij Rubens. GArantie hier om de hoek, en ik moet niet eens oversteken om ze te gaan halen. hoeveel € scheelt dat dan?
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #18
        Re: Camera kopen in UK?

        In elke winkel zijn er dingen beterkoop of duurder. Ik weet dat de mijne D300 een heel stuk beterkoop was, en dat was voor mij de reden om hem daar ook te kopen.
        Ik was daar om de dochter te bezoeken dus was dat mooi meegenomen.
        Ik heb vandaag mijn afrekening van visa gehad. 944£ betaald voor de D300 en in euro's om mijn afrekening 1210,59€.
        Ik heb hem dus nog nergens gezien voor die prijs.

        Groeten
        Marc
        Nikon

        Comment


        • #19
          Re: Camera kopen in UK?

          Bodies en kits veelal stukken goedkoper in Engeland (40d kit, Nikon 300, etc. ...). Dit gaat dus blijkbaar niet op voor de aanschaf van bijkomende lenzen?

          Comment


          • #20
            Re: Camera kopen in UK?

            Heb ook eens zitten kijken bij die Engelse winkels online en voor wat betreft body's en kits scheelt het al snel 200 euro voor de kit die ik wil...

            Maar geen enkele goedgeprijsde winkel wil zijn producten opsturen buiten de UK en ben niet van plan naar Engeland te gaan, dus is hier kopen toch goedkoper...

            Weet iemand waarom die winkels niet op willen sturen buiten de UK? Mag dat niet? Lastig? Ik zou denken handel=handel toch?
            Mijn objectieven zijn all round...

            Comment


            • #21
              Re: Camera kopen in UK?

              Voor lenzen ben je geen cent goedkoper uit, in tegendeel die zijn hier goedkoper
              [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

              Comment


              • #22
                Re: Camera kopen in UK?

                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                Heb ook eens zitten kijken bij die Engelse winkels online en voor wat betreft body's en kits scheelt het al snel 200 euro voor de kit die ik wil...

                Maar geen enkele goedgeprijsde winkel wil zijn producten opsturen buiten de UK en ben niet van plan naar Engeland te gaan, dus is hier kopen toch goedkoper...

                Weet iemand waarom die winkels niet op willen sturen buiten de UK? Mag dat niet? Lastig? Ik zou denken handel=handel toch?
                Hoezo, heb jij wel goed gezocht?

                Wat vind je van deze? lhttp://www.warehouseexpress.com/home/?/popups/payment.html

                Indien in stock garanderen ze een levering op vaste land binnen de 3à 4 werkdagen. Leveringkosten bedragen altijd tussen de 7.95 en 35 Pond naargelang de grootte van het pakket. Even googlen op warehouse express en je zult positieve kritieken terugvinden over deze winkel.
                Graag meningen.

                Comment


                • #23
                  Re: Camera kopen in UK?

                  Zij hebben enkel de kit niet die ik aan zou willen schaffen En daar heb ik uiteraard op gezocht
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Camera kopen in UK?

                    Dus jullie beweren dat ik een 40D body kan bestellen in de UK. (bv warehouseexpress) aan omgerekend 645euro (na cashback)?
                    Kan iemand met zekerheid zeggen dat er dan geen extra BTW zal worden aangerekend als ik die laat opsturen?
                    Indien dit het geval is, koop ik hem dan in de UK ipv USA (B&H).
                    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                    Fuji : Fuji X10

                    Comment


                    • #25
                      Re: Camera kopen in UK?

                      Effe mijn visie bijstellen adhv de huidige situatie:



                      Sinds de duik vanaf oktober 2007 staat het pond nu ongeveer gelijk met de Euro.
                      Bij ons kost een Canon 70-200 2.8 IS iets van een 1600 € en in Engeland 1100 £
                      Da's aan de huidige koers iets van een 1160 €.
                      Ik denk dat ik tijdens de krokusvakantie eens links op de weg ga rijden met mijn Transporter kampeerwagen...
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Camera kopen in UK?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                        Ik denk dat ik tijdens de krokusvakantie eens links op de weg ga rijden met mijn Transporter kampeerwagen...
                        Als je dan maar niet te laat gaat zijn. Eens de ECB zijn rente nog eens verlaagt, en de crisis hier ook verder doorbreekt, zal de Euro wel een stuk waarde moeten inboeten.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Camera kopen in UK?

                          Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                          Als je dan maar niet te laat gaat zijn. Eens de ECB zijn rente nog eens verlaagt, en de crisis hier ook verder doorbreekt, zal de Euro wel een stuk waarde moeten inboeten.
                          Geen paniek, aan wie denkt je dat de Japanners hun camera's nog gaan kunnen verkopen ?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Camera kopen in UK?

                            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                            Geen paniek, aan wie denkt je dat de Japanners hun camera's nog gaan kunnen verkopen ?
                            Wat heeft dat met de waarde van de € tegenover de £ te maken???

                            Comment


                            • #29
                              Re: Camera kopen in UK?

                              Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                              Wat heeft dat met de waarde van de € tegenover de £ te maken???
                              Het is niet zeker of het prijsvoordeel door de snelle daling van het pond slechts tijdelijk is.

                              Gezien de economische situatie is het best mogelijk dat de Japanse camerafabrikanten (om het hierbij te houden) hun prijszetting voor Europa naar beneden zullen bijstellen (op het niveau van de US) om de verkoop op peil te houden.

                              Tov de yen zullen zij dan de feitelijke devaluatie van het pond als nieuw prijsniveau voor de UK aanvaarden en de prijzen in EUR overeenkomstig verlagen.

                              Tijdelijke schommelingen tussen muntzones zullen altijd bestaan (deze zomer gingen alle Canadezen ook in de US cameras kopen) en het is altijd een excuus voor een reisje, maar nu snel nog vanalles kopen omdat het later duurder gaat zijn ?

                              Comment


                              • #30
                                Re: Camera kopen in UK?

                                Op dit moment koop je een nieuwe d300 in de UK voor minder dan 1000 euro. (inclusief verzendkosten) Is toch 20% minder als bij bijvoorbeeld Konijnenberg.(exclusief brandstof kosten en tijd)
                                Hoe het is met de garantie in de praktijk weet ik niet. Ik heb meerdere items via ebay uit de UK laten komen (zoals de d200 en de sb600 en tot op de dag van vandaag werken ze perfect)

                                groet, Rik

                                Comment

                                Working...
                                X