Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade sensorgrootte Nikon D300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Upgrade sensorgrootte Nikon D300

Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
    Tuurlijk! Er is zelfs een downgrade firmware beschikbaar om van de canon 40D een Nikon te maken!

Grapje, maar ik kon het niet laten, niet gemeen bedoeld hoor, ik heb eigenlijk geen merkvoorkeur, buiten dat ge meestal bij een merk blijft eens ge gekozen hebt.

Groetjes,
    Koen
    Je moet er wel voor betalen, en ook eerst een IQ test voor afleggen. Wordt niet verkocht aan mensen met IQ hoger dan 50. Zal geen probleem zijn voor Canoniens, voor de Nikoniens weet ik het niet. Niet aantrekken, ik ben geslaagd in de test en wil het morgen zonder enige restricties gratis verdelen aan alle belangstellende.

Comment

Morgen gaat Nikon toch met nieuws komen 1 April of niet

MVG,

Comment

Knap zeg die upgrade . Werkt perfect.

Wel met enig snelheidsverlies : komt niet meer aan 6 fps maar nu slechts 3.1415 fps
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
          Knap zeg die upgrade . Werkt perfect.

Wel met enig snelheidsverlies : komt niet meer aan 6 fps maar nu slechts 3.1415 fps
          heb het eens geprobeerd en wonder boven wonder werkt deze upgrade ook op mijn 1DmkII
          ongelooflijk, ik heb ineens 20MP en kan schieten tegen 15fps

nu nog wachten op de firmware upgrade die mijn 400D weathersealing geeft
          5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
          X