Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cannes, here I come again! Maar met welke camera?
Collapse
X
-
-
Re: Cannes, here I come again! Maar met welke camera?
Als je echt van op grote afstand gaat werken, heb ik misschien nog iets voor jou hier op de kast staan.
Sigma 50-500 F/4-6.3 EX(de bigma).
Je moet er wel mee rekening houden dat dit een erg zware en trage lens is, maar de kwaliteit is zeer goed voor zo een superzoom.
En één ding is zeker, je gaat er zeker niet mee misstaan tussen de rest van de paparazziWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lynch007 Bekijk berichtDjienbe, bedankt voor je reactie maar kijk eens hier :
Na het zoveelste Canon-Nikon topic weer gestart zien te hebben, dacht ik dat dit eens iets leerrijker zou kunnen worden. De regels zijn: som de nadelen en minpunten op die jij aan jouw toestel/merk ondervindt zonder er andere merken bij te vermelden. Een paar voorbeelden: Hoe het NIET moet :B : - De zoeker van een
en hier
http://www.dpreview.com/reviews/comp...ra350&show=all
We raden ze je niet voor niets af hé. en geloof nu eens niet al die roddels die je ziet staan. Er zijn duizenden tevreden gebruikers van de 400D, en Canon is tot nu toe nog altijd ruiskampioen, en zeker in dit segment.______
www.vue.photo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtMijnen besten: de 400D gaat jou met die IS-lenzen véél betere kwaliteit geven dan gelijk welke andere SLR met die crappy lenzen die je zelf voorstelt.
We raden ze je niet voor niets af hé. en geloof nu eens niet al die roddels die je ziet staan. Er zijn duizenden tevreden gebruikers van de 400D, en Canon is tot nu toe nog altijd ruiskampioen, en zeker in dit segment.en er bestaat wel meer dan ruis
Zowieso bestaat niet iets als een verkeerde keuze...qua camerabody toch
@Lynch007: De Tamron 28-75 is een uitermate goede lichtsterke lens, en zal volgens mij zeker zijn nut bewijzen in Cannes! Van redelijk dichtbij althans :-)
Wat de 18-250 betreft, heeft deze vooral nut bij voldoende licht; 't is niet bepaald de meest lichtsterke lens é, maar handig om in Cannes mee rond te lopen. Het bereik zou een droom zijn, geen tijd/zorgen om van lens te wisselen. -> 't is nu wel geen concertlens of zo :-)
Je bent er zelf meermaals geweest, dus wellicht weet je het best wat je te wachten staat.
Als je mag flitsen zou ik zeker zo'n nieuwe flits van Sony overwegen...Als ik george clooney zie, is't precies bijna een must(flash: HVL-42 @ 208euro bij digitalstreet)
Als je denkt veel te zullen flitsen, dan zou ik eens naar de Sony 16-105 kijken...
Misschien kan je ons wat meer vertellen over het licht? Ik zie foto's met zonlicht en foto's die blijkbaar in de donkere zijn getrokken? Wat is de kortste afstand waar je bij geraakt? Welke de verste? (50m tot aan de trap? lijkt mij wel een eindje...)
Van camera lijkt het mij dat je het nut van een snelle AF Live-view kunt gebruiken om boven de hoofden heen te schieten desnoods; mijn keuze in dit geval zou de A350 of (misschien liever nog) de A300 zijn. De A300 komt normaal gezien in April uit, dus misschien nog net tijd genoeg voor Cannes
Laat ons weten wat je denkt, met z'n allen komen we er wel uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lynch007 Bekijk berichtDjienbe, bedankt voor je reactie maar kijk eens hier :
Na het zoveelste Canon-Nikon topic weer gestart zien te hebben, dacht ik dat dit eens iets leerrijker zou kunnen worden. De regels zijn: som de nadelen en minpunten op die jij aan jouw toestel/merk ondervindt zonder er andere merken bij te vermelden. Een paar voorbeelden: Hoe het NIET moet :B : - De zoeker van een
en hier
http://www.dpreview.com/reviews/comp...ra350&show=all
De samenvatting op dpreview wilde ik aanvankelijk al zwaarder laten doorwegen tot ik zag hoe de sterren gegeven worden. Het zijn gebruikersopinies en de dik 4,5 sterren die de Sony krijgt zijn bovendien gebaseerd op schamele 8 meningen. Onbetrouwbaar dus.
Ik wil er niet over strijden dat de Sony een betere optie kan zijn dan de Canon. Dat kan best wel maar de Canon + de 2 genoemde lenzen zijn gezien hun prijs op dit moment een zeer goede keuze.
Djienbe
Comment
Comment