Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er allemaal een panasonic FZ18?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft er allemaal een panasonic FZ18?

Prestatie met de Panasonic DMC-FZ7! Na de FZ7 kwam de FZ8, laat staan waartoe de jongste telg de FZ18 toe in staat zal zijn!
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

Ik bezit ook reeds geruime tijd een FZ18 en ik kan je verzekeren dat het één van de allerbeste bridgecamera's van het moment is, een echt klein wonder.
      Airshows heb ik er nog niet mee gefotografeerd, dus daar kan ik je geen foto's van laten zien.

Comment

Ook ik ben in het bezit van een FZ18 sinds enkele maanden. Heb al meer dan 500 foto's genomen. Hoe mooi je een foto vindt en hoe goed hij is, hangt natuurlijk veel van de fotograaf af. Alle andere positieve commentaren hier al aangehaald kan ik alleen beamen, een prachtig toestel met veel mogelijkheden. Maar, zoals al aangehaald, boven de 400 ISO is er ruis. Vliegtuigen fotograferen heb ik nog niet gedaan.
        Niet twijfelen, kopen als fotografie een hobby is. Als fotografie de hobby is dan misschien toch eens uitkijken naar een DSLR.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Working...
        X