Vanmorgen dan toch uiteindelijk besloten om niet de D80 te kopen maar de Canon 40D.
Deze is nu met de cash back actie echt een stuk interessanter geworden.
Verschillende luitjes op dit forum vertelden dat de lens (Sigma 18-200 OS)
perfect scherp zou zijn voor de "gewone kiekjes"
Nou ik ben eens even snel naar buiten gelopen klik klik klik naar de computer en wat zie ik......
Geen enkele foto is scherp, de IXUS van 100 euro van mn vriendin geeft betere plaatjes.
Bovendien: ik koop een nieuwe camera, maar op de chip beginnen de fotos met nummers van 6700 en verder.
Hoe is dit mogelijk?
Wat ga ik nu doen....
Eerst maar eens even de gebruiksaanwijzing induiken. Hij is in het nl dus missen doen we niks uit de tekst.
Ik kom later nog wel even met een paar kiekjes op de proppen, want ik zal vast wat verkeerd doen.
groetjes van een naar Canon overgestapte!
Deze is nu met de cash back actie echt een stuk interessanter geworden.
Verschillende luitjes op dit forum vertelden dat de lens (Sigma 18-200 OS)
perfect scherp zou zijn voor de "gewone kiekjes"
Nou ik ben eens even snel naar buiten gelopen klik klik klik naar de computer en wat zie ik......
Geen enkele foto is scherp, de IXUS van 100 euro van mn vriendin geeft betere plaatjes.
Bovendien: ik koop een nieuwe camera, maar op de chip beginnen de fotos met nummers van 6700 en verder.
Hoe is dit mogelijk?
Wat ga ik nu doen....
Eerst maar eens even de gebruiksaanwijzing induiken. Hij is in het nl dus missen doen we niks uit de tekst.
Ik kom later nog wel even met een paar kiekjes op de proppen, want ik zal vast wat verkeerd doen.
groetjes van een naar Canon overgestapte!
Comment