Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DPreview's D300 review
Collapse
X
-
-
Re: DPreview's D300 review
Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
MVG,
-
Frank: inderdaad, nog nooit zo'n kort lijstje gezien!
En ook ik kan er in komen als gebruiker...Nikon, Apple & Epson
Comment
-
- 26 februari 2008
-
Ziet er verdekke een leuk cameraatje uit...
Maar euh, aangezien mensen toch zo graag de 40D en de D300 vergelijken.
Ik weet niet of jullie een andere test dan ik zien, maar die crops spreken wel boekdelen vind ik, dan mogen die specs op papier nog zo indrukwekkend zijn.
Persoonlijk lijkt mij dit toch wel een serieus punt als je in gedachten houdt dat er bijna €700 verschil zit tussen beide cameras.
Maar goed dat is enkel van tel voor mensen die twijfelen tussen een hoop merken en dan nog es tussen een hoop camera's, mij zal het enigzins worst wezen,nikon,canon,pentax,realdoll...als het maar lekker in de hand ligt en presteert naar behoren.
Maar zoals ik dus zei : Ziet er verdekke een leuk cameraatje uit
Comment
-
Eindelijk, dacht dat ze gestopt waren met cameras te reviewen.
Nu nog de D3, 1D Mark III, en de 1Ds III (minstens).
Ze blijven tegenwoordig serieus achter. (sinds de overname door Amazon ?)Last edited by Paul C; 12 maart 2008, 20:48.www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paul C Bekijk berichtEindelijk, dacht dat ze gestopt waren met cameras te reviewen.
Nu nog de D3, 1D Mark III, en de 1Ds III (minstens).
Ze blijven tegenwoordig serieus achter. (sinds de overname door Amazon ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtIk vind de lijst van tekortkomingen indrukwekkend kort En zo voel ik het persoonlijk ook aan bij het dagelijks gebruik. Echt een fantastische camera die zijn geld absoluut waard is!!!
MVG,
SF00.00 Gone
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vacant_Theory Bekijk berichtZiet er verdekke een leuk cameraatje uit...
Maar euh, aangezien mensen toch zo graag de 40D en de D300 vergelijken.
Ik weet niet of jullie een andere test dan ik zien, maar die crops spreken wel boekdelen vind ik, dan mogen die specs op papier nog zo indrukwekkend zijn.
Persoonlijk lijkt mij dit toch wel een serieus punt als je in gedachten houdt dat er bijna €700 verschil zit tussen beide cameras.
Ik vind het jammer dat hij niet met de 12MP 5D en D2x werd vergeleken. Blijkbaar vergelijken ze enkel met de nieuwe breed...
Comment
-
D300 op basis ISO 200
5D op basis ISO 100
zelfs in explorer, full stretch, bekijk de Baileysfles hals (1 vd focuspunten) en kleurenkaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk berichtD300 op basis ISO 200
5D op basis ISO 100
zelfs in explorer, full stretch, bekijk de Baileysfles hals (1 vd focuspunten) en kleurenkaart
Je hebt gelijk,noblesse oblige,de 5D is een stuk cleaner.Dat willen ontkennen zou stom zijn.Ik blijf ondertussen toch heel blij met m'n D300
WalterD850
Comment
-
-
5D op basis ISO 100
MVG,
Comment
-
5D op basis ISO 100
zelfs in explorer, full stretch, bekijk de Baileysfles hals (1 vd focuspunten) en kleurenkaart1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtJe hebt gelijk,noblesse oblige,de 5D is een stuk cleaner.Dat willen ontkennen zou stom zijn.Ik blijf ondertussen toch heel blij met m'n D300
Walter
Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier eigenlijk nog printen. Ik zou graag eens willen zien of iemand het verschil kan zien op een A3 print tussen een D300 en een 5D...
Comment
-
Volgende week heb de D300 en het ziet er niet naar uit een miskoop te zijn.
Ik print op A3+, maar voor de foto's op een website te zetten kan het met minder, denk ik.Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.
Comment
Comment