Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon EOS 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon EOS 350D

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Runaque, niet dat ik ButterflyJune's thread wil highjacken, maar nu we het toch over UV-filters en poetsen hebben: ik merk dat de filter van mijn 50mm prime nogal stoffig is. Enige tips om het te reinigen? Op de camera, of eerst afnemen, poetsdoekje of wat? Dank voor alle tips.
    Als het stof alleen maar op de buitenzijde zit zou ik deze gemonteerd laten. Voor extreem vuil (zoals vingersafdrukken) gebruik ik een stofvrij en pluisvrij doekje dat in eender welke optiekerzaak verkocht wordt (dus waar je je bril mee reinigt) en deze gaat regelmatig mee in de was.

Of je gebruikt een vloeistof om optische oppervlakken te reinigen (zoals voor CD spelers) of zo'n setje dat verkocht wordt met blaaspipet/borstel voor lenzen te reinigen. Het blaaspipet kan je gebruiken voor kleine stofdeeltjes weg te wrijven. De viewfinder reinig ik met een oorstaafje, met (weinig) of zonder die vloeistof.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Working...
    X