Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw speelgoed 1Ds III - E20P begraven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw speelgoed 1Ds III - E20P begraven

Oorspronkelijk geplaatst door wduville Bekijk bericht
    Laat me even duidelijk stellen: het toestel en de lenzen zijn wel degelijk in mijn bezit. Wie dit in twijfel trekt, kan volgens mij beter van het anonieme internet wegblijven.

En of ik nu vakantiefoto's maak, of studiowerk, of enkel elke avond naar het toestel kijk, dan is dat uiteindelijk toch mijn zaak...

Maar goed, terzake: ik ben al van jongsaf aan geintrigeerd door fotografie. Door omstandigheden heb ik de voorbije jaren weinig tijd gehad om deze hobby te beoefenen. Ondertussen heb ik nu iets meer tijd (en middelen), en wil ik er me dus weer meer op toeleggen.

Ik ben zeker geen beroepsfotograaf en ben enkel lid geworden van dit forum om iets bij te leren. Met welk toestel iemand foto's neemt doet er eigenlijk toch niet toe? Als de foto maar goed in elkaar zit?

Ik kijk al uit naar jullie kritische opmerkingen binnenkort!

Gr,
    Wim
    Veel plezier met je aankoop !
    Laat je zeker niet ontmoedigen door enkele negatieve en misschien afgunstige en/of hautaine opmerkingen, op een forum vind je nu eenmaal alle soort volk !
    Heb het toestel in het week-end ook eens aan de tand mogen voelen en heb het met spijt terug afgegeven, je gaat er zeker plezier aan beleven, als de foto's nu niet goed zijn kan het bijna alleen nog aan het manneke liggen en zeker niet aan het materiaal ...

Comment

Bij slechte foto's zal het zeker aan de autofocus liggen, of misschien aan het prisma..

Comment

1Ds III

Ik ben ook zeer benieuwd naar de resultaten.
        Het zal idd. niet aan het toestel of lenzen liggen, dat is zeker. (Top)
        Goede reis en succes ermee
        SF
        00.00 Gone

Comment

En of ik nu vakantiefoto's maak, of studiowerk, of enkel elke avond naar het toestel kijk, dan is dat uiteindelijk toch mijn zaak...
          Ik heb zo de indruk dat mijn antwoord in de verkeerde context geplaatst werd.
          Ik vroeg me gewoon af waarom zo een duur toestel kopen om er vakantiefoto's mee te maken.
          Maar het is natuurlijk uw geld en je doet ermee wat je wil.
          Veel plezier met je aankoop

Hans

PS: Soms komt geschreven tekst anders over dan je het wil zeggen. Daarom zijn mensen nog niet van slechte wil hoor Wimpy.
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Bij slechte foto's zal het zeker aan de autofocus liggen, of misschien aan het prisma..
            Vergeet de lenskap niet !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              PS: Soms komt geschreven tekst anders over dan je het wil zeggen. Daarom zijn mensen nog niet van slechte wil hoor Wimpy.
              of jaloers.
              Ieder koopt wat hij wil en naar zijn mogelijkheden. Koop je het om te gebruiken voor wat het dient, is er natuurlijk geen probleem. Als je het koopt en iedereen moet weten wat het kost en je hebt absoluut geen verstand van een foto fatsoenlijk te cadreren dat ligt anders. En dit is en was alles wat ik wilde zeggen.
              Een minder goede foto, het ligt voor 90% aan de fotograaf. Waarom bijvoorbeeld zag ik vorige zondag veeel betere opnames bij anderen dan de mijne? En we stonden bijna op elkaars tenen en trokken hetzelfde onderwerp? Ik had mijn dag echt niet. Het toestel deed wat ik verlangde. Het resultaat was dan ook aan mij te danken (alhoewel "danken" in dit geval niet het juiste woord is.....

Comment

tjongejonge wat een animositeit zeg

er zijn er hier blijkbaar een paar stikjaloers of wat ???

ik kan er alleen maar bij kwijlen
                en hopen dat Wim er dik plezier aan heeft
                ben benieuwd naar zn venetiaanse vakantie-kiekjes
                Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

Ik ben ook benieuwd naar je resultaten. Venetië is een prachtige stad met enorm veel fotomogelijkheden.
                  Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Dan zal ik maar de eerste zijn om het toe te geven: ik ben er VERSCHRIKKELIJK jaloers op! Ik zou alleen voor de lenzen al een moord begaan. Of voor de camera alleen...

Anyway: ik denk dat er héél veel interesse is om jouw foto's bij thuiskomst eens te kunnen bekijken hier op het forum of op een andere manier.
                    ______
                    www.vue.photo

Comment

[quote=Simplephotography;1774815]Dan zal ik maar de eerste zijn om het toe te geven: ik ben er VERSCHRIKKELIJK jaloers op! Ik zou alleen voor de lenzen al een moord begaan. Of voor de camera alleen...
                      quote]

Hmmm.. 'k zal dus maar beter mijn adres uit mijn profiel halen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                        Dan zal ik maar de eerste zijn om het toe te geven: ik ben er VERSCHRIKKELIJK jaloers op! Ik zou alleen voor de lenzen al een moord begaan. Of voor de camera alleen...
                        'k Zal dus maar beter mijn adres uit mijn profiel halen...

Comment

Van een slak (ik ken hem...) naar een Porsche (ik ken hem niet...) Proficiat!
                          De Lotto gewonnen....?
                          Succes ermee, die set kan niet stuk.... Henk

en die E20P ... flink diep wegstoppen hè
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

complimentaire lenzen, portefueille ook zeker
                            Canon 5D Mark II & 1D MarkII / 70-200 2.8 IS /50 1,4 / 17-40 4.0 /

Comment

Maar goed, terzake: ik ben al van jongsaf aan geintrigeerd door fotografie. Door omstandigheden heb ik de voorbije jaren weinig tijd gehad om deze hobby te beoefenen. Ondertussen heb ik nu iets meer tijd (en middelen), en wil ik er me dus weer meer op toeleggen.
                              Wim

Je bent zeker niet alleenin die situatie. En inderdaad, niemand is hier aan iemand anders verantwoording verschuldigd over zijn keuze van speelgoed.

Maar je begrijpt ongetwijfeld het enthousiasme voor je top-keuze dat iedereen hier op een verschillende manier uit.

In ieder geval veel genot ervan.
                              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Ik heb er al veel kunnen mee testen, ben nu ook enkele samples opnieuw aan het bekijken en tja, wat kan je ervan zeggen....

Qua scherpte zie ik geen verschil met een 5D, de files zijn uiteraard wel nog een stuk groter. Ook qua kleuren, saturatie en uiteraard DOF doet dit toestel me echt aan een 5D denken maar dan met de gekende extra voordelen.

Dus, supértoestel, geniet ervan !

Comment

Working...
                                X