Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze D300 of D3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Keuze D300 of D3

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
    Enne, er schijnt niet veel verschil meer te zijn tussen de D3 en D300.

Grtz R.
    487,52mm² sensor.

De D300 is een top cam maar zeggen dat er bijna geen verschil tussen de D3 en de D300 zit is hetzelfde als zeggen dat bananen naar appelsienen smaken.

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Zijn hier mensen die al bij art & craft gekocht hebben?
      Wat zijn de ervaringen?
      ik heb toch wel mijn twijfels gekregen over art & craft
      de vriendelijke man heeft mij denk ik wat wijs gemaakt
      een maand geleden koop ik mij er d300 over deze aankoop heb ik geen klachten, maar wel over mijn geheugen kaart
      toen ik daar in de winkel stond en nog wat informatie vroeg over het geheugen zei de vriendelijke man mij dat hij als ik geinterseert was in de 4 giga extreem III van sandisk hij mij een speciaal aanbod kon doen omdat ik van zo ver kwam enz...
      kon hij mij een kaartje verkopen voor 69 € waar ze ze normaal voor 109 € verkopen
      ik vond dit een mooi aanbod ,omdat ik de man op zijn woord geloofde
      maar nu heb ik al moeten vaststellen dat ze die kaartjes voor 65€ verkopen daar en dat je ze op andere plaatsen zelfs voor 42 € kan kopen
      voel mij hgier toch wel een beetje bij in de zak gezet door die vriendelijke man
      bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
        Jeez.. still the long delivery times.
        I was in the UK a few weeks ago and they were on the shelves.
        daarom geven ze een cashback in be

er loopt hier iets mis met de stock.. en voor 450 euro kan je wel een maandje of twee wachten (als alles goed gaat) tenzij je hem nodig hebt natuurlijk
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
          nu heb ik al moeten vaststellen dat ze die kaartjes voor 65€ verkopen daar en dat je ze op andere plaatsen zelfs voor 42 € kan kopen
          voel mij hgier toch wel een beetje bij in de zak gezet door die vriendelijke man
          Het blijven verkopers zeker dus je moet er wel uw aandacht bij houden.
          Mij wou hij wijsmaken dat de 5D weathersealed is. DUH !!

Comment

Het is een winkel, ze verkopen over het algemeen een hoop consumenten camera's, je kan een verkoper niet kwalijk nemen dat ie alle spec's uit zijn hoofd weet, zeker niet als ze er ook tv's, stereo en gsm's verkopen.

Marco
            Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
              Het is een winkel, ze verkopen over het algemeen een hoop consumenten camera's, je kan een verkoper niet kwalijk nemen dat ie alle spec's uit zijn hoofd weet, zeker niet als ze er ook tv's, stereo en gsm's verkopen.

Marco
              Ze zouden van Nikon toch wel alles tot in de puntjes moeten weten want ze zijn Nikon Pro dealer.

Hubert
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                Ze zouden van Nikon toch wel alles tot in de puntjes moeten weten want ze zijn Nikon Pro dealer.

Hubert

Nikon heeft geen CF kaartjes en Canon 5D's
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Nikon heeft geen CF kaartjes en Canon 5D's
                  De 5D die werd gedemonstreerd was zijn eigen 5D.
                  En de dust magnet reputatie van de 5D is toch heel ruim bekend.
                  Om het dan weathersealed te noemen....

Wil niet zeggen dat het geen OK winkel is natuurlijk....

Comment

expansys.be mocht er iemand het beu zijn van te wachten voor D3

Mijne komt ook van daar , betaald en 2 dagen later aan de deur ..

Prijs is mss niet zo scherp maar niet hoeven te wachten doet veel voor mij ...

Wat ik opmerk dat ze ook kits maken met 14-24 en 24-70 en dan worden de prijzen toch wel scherp

dag
                    www.kemizz.com
                    Brand new Blog
                    kemizzdotcomonflickr

Comment

De D300 is een top cam maar zeggen dat er bijna geen verschil tussen de D3 en de D300 zit is hetzelfde als zeggen dat bananen naar appelsienen smaken.
                      Tja, dat heb ik ook maar op het internet gelezen hoor.......
                      Mijn D300 doet het alvast goed

Enne, thanks Mexicano
                      Grtz R.
                      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
                        een maand geleden koop ik mij er d300 over deze aankoop heb ik geen klachten, maar wel over mijn geheugen kaart
                        toen ik daar in de winkel stond en nog wat informatie vroeg over het geheugen zei de vriendelijke man mij dat hij als ik geinterseert was in de 4 giga extreem III van sandisk hij mij een speciaal aanbod kon doen omdat ik van zo ver kwam enz...
                        kon hij mij een kaartje verkopen voor 69 € waar ze ze normaal voor 109 € verkopen
                        ik vond dit een mooi aanbod ,omdat ik de man op zijn woord geloofde
                        maar nu heb ik al moeten vaststellen dat ze die kaartjes voor 65€ verkopen daar en dat je ze op andere plaatsen zelfs voor 42 € kan kopen
                        Zo zou ik het niet zien, zowel computergeheugen als geheugenkaartjes kunnen vandaag Bv.100€ kosten, en een paar dagen later maar 60€ meer, als winkelier is het dan natuurlijk heel moelijk om een stock aangekocht de maand ervoor Bv. om daar de dagprijzen te volgen, terwijl bepaalde internetbedrijven zich echt toeleggen op de verkoop van geheugenkaarten, het is dan maar normaal dat deze veel korter op de bal kunnen spelen.
                        Ik koop ruim 25 jaar Nikon materiaal, en overal rond, zowel op internet als in bekende fotozaken, maar sinds ik heb kennis gemaakt met ART&Craft vind ik dat tot nu toe de beste plaats waar ik ooit kocht, Belgische invoer, Belgische garantie, de mensen hebben tijd voor je, en ze hebben scherpe prijzen
                        Een winkel beoordelen aan de hand van de prijs van een geheugenkaartje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Zo zou ik het niet zien, zowel computergeheugen als geheugenkaartjes kunnen vandaag Bv.100€ kosten, en een paar dagen later maar 60€ meer, als winkelier is het dan natuurlijk heel moelijk om een stock aangekocht de maand ervoor Bv. om daar de dagprijzen te volgen, terwijl bepaalde internetbedrijven zich echt toeleggen op de verkoop van geheugenkaarten, het is dan maar normaal dat deze veel korter op de bal kunnen spelen.
                          Ik koop ruim 25 jaar Nikon materiaal, en overal rond, zowel op internet als in bekende fotozaken, maar sinds ik heb kennis gemaakt met ART&Craft vind ik dat tot nu toe de beste plaats waar ik ooit kocht, Belgische invoer, Belgische garantie, de mensen hebben tijd voor je, en ze hebben scherpe prijzen
                          Een winkel beoordelen aan de hand van de prijs van een geheugenkaartje
                          heb vandaag een telefoon gesprek gehad met de verantwoordelijke van art & craft
                          en kheb wel degelijk gelijk gekregen er was een vergissing gebeurt in mijn nadeel
                          maar vergissen is menselijk en alles gaat opgelost raken
                          ze gaan begin volgende week mij 20 € terug storten
                          dus prima zaak en ze durven hun fout toegeven
                          zo als het spreekwoord zegt " wie zonder zonden is mag ......"
                          probleem opgelost en ik voel mij niet langer in de zak gezet
                          ik trek mijn woorden terug
                          art & craft
                          grtz tweetty
                          bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
                            expansys.be mocht er iemand het beu zijn van te wachten voor D3

Mijne komt ook van daar , betaald en 2 dagen later aan de deur ..
                            Laat maar, ik ga liever zelf aan de deur waar ik hem eens grondig kan uitproberen, en dan zullen we er maar niet over praten om welke import het gaat, ik heb mij eens zo een D2Hs gekocht, toen kwam er een fout aan en werd deze geweigerd bij Debeukelaer, was amerikaans toestel, dat heb ik dan gelukkig kunnen rechttrekken via het schrijven van een kennis advokaat, maar voor mij geen internetverkoop meer en zeker niet voor dingen van boven de 4000 euro
                            Last edited by Guest42; 5 april 2008, 07:42.

Comment

dikke pluim voor art & craft
                              20€ staat al op de rekening
                              grtz tweetty
                              bd0379be

Comment

Nikon dagen (90)

Nikon dagen

90 Dagen-actie Nikon!
                                90 lentedagen vol mooie Nikon-deals.
                                Geniet van 15 maart tot 14 juni 2008 van uitzonderlijke kortingen op fototoestellen en accessoires van Nikon!

Naar aanleiding van de aankomende lente zijn er in samenwerking met Nikon 90 dagen lang extra kortingen op alle aankopen van Nikon-materiaal vanaf €1500.00.

Opgelet!
                                Deze actie is enkel geldig bij aankopen die in de winkel worden afgehaald!

Modaliteiten:

€150.00 korting voor alle aankopen vanaf €1500.00 t.e.m. €1999.00
                                €200.00 korting voor alle aankopen vanaf €2000.00 t.e.m. €2499.00
                                €250.00 korting voor alle aankopen vanaf €2500.00 t.e.m. €2999.00
                                €300.00 korting voor alle aankopen vanaf €3000.00 t.e.m. €3499.00
                                €350.00 korting voor alle aankopen vanaf €3500.00 t.e.m. €3999.00
                                €400.00 korting voor alle aankopen vanaf €4000.00 t.e.m. €4499.00
                                En zo verder, zijnde €50.00 korting per aankoopschijf van €500.00
                                Kortingen geldig voor alle aankopen van Nikon-materiaal vanaf €1500.00 incl. BTW.
                                Afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten.

SF
                                00.00 Gone

Comment

Working...
                                X