Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze D300 of D3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Keuze D300 of D3

    Zijn hier mensen die al bij art & craft gekocht hebben?
    Wat zijn de ervaringen?

    Comment


    • #17
      Re: Keuze D300 of D3

      Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Zijn hier mensen die al bij art & craft gekocht hebben?
      Wat zijn de ervaringen?
      Twee D300 boddy's, 14-24 AFS en 24-70 AFS gekocht in de laatste drie maanden, prijzen zijn er heel goed bespreekbaar, (stuk lager dan op hun website) en prima service

      Comment


      • #18
        Re: Keuze D300 of D3

        Daar heb ik zelf ook goede ervaring,
        Ben daar een maand geleden een pelicase en een orion AW gaan halen omdat die toevallig daar in stock was, Ik was ook nog opzoek naar een walkstool en die kreeg ik mee voor 12 euro
        Heel erg uitgebreid assortiment. Art en craft is ook een Nikon Pro Center
        Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

        Comment


        • #19
          Re: Keuze D300 of D3

          Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
          Welke cashback actie, daar vind ik niets over!

          Marco

          Omdat deze pas start op 15 maart,
          maar omwille dat dit weekend de opendeurdag/mini-photokina was van studio73,
          hebben ze van nu al die cashback gestart...
          10 % korting per schijf van 500 euro, startend bij 1500 euro.

          Ik heb met een maat 2 x D300 + 2 batterijen + 1 grip gekocht voor 3516 euro,
          dus er ging 350 euro nog eens vanaf...
          *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

          Comment


          • #20
            Re: Keuze D300 of D3

            Ah oke, duidelijk. Dan wacht ik wel tot na 15 maart.
            Ik zit ook erg te twijfelen om een nieuwe camera te kopen, D300 of D3, ik heb er absoluut geen haast mee, mijn D200 doet het nog, maar hij wordt oud.
            Maar ik wil eigenlijk eerst de camera's uitproberen voordat ik hem koop. Een D300 kan ik wel een dagje lenen van een kennis, maar ik ken niemand met een D3 om even mee te spelen.
            Als je een dure auto koopt wil je er ook rustig een proefrit mee maken. In een lokale winkel kan je er wel 5 min mee spelen, maar daar wordt je niet blij van als de verkoper de hele tijd naast je staat en je amper de winkel uit mag.
            Dus twijfel twijfel twijfel.

            Marco
            Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

            Comment


            • #21
              Re: Keuze D300 of D3

              Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
              Een D300 kan ik wel een dagje lenen van een kennis, maar ik ken niemand met een D3 om even mee te spelen.
              Marco
              Zou je niet ergens een D3 voor een dag kunnen huren? Kost je dan misschien een paar tientjes maar dat lijkt me toch maar een kleine investering wanneer je op het punt staat om een dergelijke dure camera aan te schaffen...
              www.indetailfotografie.nl

              Comment


              • #22
                Re: Keuze D300 of D3

                jawel hoor, 110 eur voor 1 dag voor een D3 +24-70. Nadeel je moet hem tussen kantoortijden halen en brengen en ik vind dat ook zo zonde geld. Om wat testfotos te maken. En om de camera nu te huren en gelijk voor een opdracht ofzo te gebruiken vind ik ook wat link.
                Een bruiloft doen met een gehuurde camera die je niet kent, nee dank je.

                Marco
                Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                Comment


                • #23
                  Re: Keuze D300 of D3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
                  jawel hoor, 110 eur voor 1 dag voor een D3 +24-70. Nadeel je moet hem tussen kantoortijden halen en brengen en ik vind dat ook zo zonde geld. Om wat testfotos te maken. En om de camera nu te huren en gelijk voor een opdracht ofzo te gebruiken vind ik ook wat link.
                  Een bruiloft doen met een gehuurde camera die je niet kent, nee dank je.

                  Marco
                  110,- euro...

                  Je zou natuurlijk een D3 kunnen huren bij een dealer waar je ook een D3 of D300 gaat kopen onder voorwaarde dat (een deel) van de huurkosten worden verrekend met de aanschaf van een nieuwe camera. Ik weet dat Fotokonijnenberg dat bijv. standaard doet. (50% van het huurbedrag). Alleen kun je helaas bij Konijn nog geen D3 huren (staat tenminste niet op hun website).
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment


                  • #24
                    Re: Keuze D300 of D3

                    Heb vandaag de D3 bestelt bij Art & Craft tussen 15 en 25 mei heb ik hem.
                    Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

                    Comment


                    • #25
                      Re: Keuze D300 of D3

                      Oorspronkelijk geplaatst door stijndemeyer Bekijk bericht
                      Heb vandaag de D3 bestelt bij Art & Craft tussen 15 en 25 mei heb ik hem.
                      Jeez.. still the long delivery times.
                      I was in the UK a few weeks ago and they were on the shelves.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Keuze D300 of D3

                        Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                        Zijn hier mensen die al bij art & craft gekocht hebben?
                        Wat zijn de ervaringen?
                        Binnenkort de huisleverancier voor de O- en W-Vlaanderen

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Keuze D300 of D3

                          Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                          Jeez.. still the long delivery times.
                          I was in the UK a few weeks ago and they were on the shelves.
                          Inderdaad onbegrijpelijk : in de omringende landen zo van het schap leverbaar.

                          Alhier kan men zelfs geen flauw vermoeden geven omtrent eventuele levertermijn: Ik weet persoonlijk van winkels waar er rond de jaarwisseling 15 tot 20 in backorder stonden en ik vrees dat de situatie er inmiddels niet beter op geworden is...

                          Sinds we door Nikon France bediend worden lijkt het erop dat zullen moeten wachten tot de honger aldaar gestild is ...
                          Last edited by Silent M.; 12 maart 2008, 14:57.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Keuze D300 of D3

                            een nieuwe fiets

                            Comment


                            • #29
                              Re: Keuze D300 of D3

                              Heb vandaag de D3 bestelt bij Art & Craft tussen 15 en 25 mei heb ik hem
                              Amaai....ik ga de mijne donderdag gaan halen rechtstreeks uit de winkel zonder bestelling!
                              Voor 1400 euro

                              Enne, er schijnt niet veel verschil meer te zijn tussen de D3 en D300.

                              Grtz R.
                              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Keuze D300 of D3

                                Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                                Amaai....ik ga de mijne donderdag gaan halen rechtstreeks uit de winkel zonder bestelling!
                                Voor 1400 euro

                                Enne, er schijnt niet veel verschil meer te zijn tussen de D3 en D300.

                                Grtz R.
                                Een D300 bedoel je waarschijnlijk En dat verschil (niet dat ik er het geld voor over heb)

                                In elk geval, proficiat met je nieuwe toestel
                                Last edited by mexicano; 1 april 2008, 11:22.
                                Canikon 40D - D200, D300

                                Comment

                                Working...
                                X